Compania "Allied Telesyn", producătoare de echipamente şi soluţii de reţea, a avut vînzări pe piaţa românească pe parcursul anului trecut de 3 milioane dolari. Estimările firmei relevă astfel o cotă de piaţă de 15-16%. Pe piaţa central şi est europea-nă serviciile şi produsele "Allied Telesyn" au avut vînzări de 32 milioane dolari anul trecut, iar din acest punct de vedere, repre-zentanţa "Allied Telesyn" din Ro-mânia se află pe poziţia secundă, dupa Rusia. Domnul Dorin Ostaficiuc, country manager "Allied Telesyn" România, spune: "Datorită contractelor din domeniul telecomunicaţiilor, în special cel cu Astral, preconizez că pentru acest an vom realiza o cifră de afaceri de peste 5 milioane dolari. Acest lucru ne încîntă, fără îndoială, dar mai important este ca soluţia livrată - bazată pe platforma mul-ti-acces Telesyn 7000/9000 şi echipamentele re-zidenţiale RG6xx - să-şi dovedească eficienţa". Pentru dez-voltarea reţelei de parteneri de service "Allied Telesyn" a des-chis la începutul acestei luni, la Iaşi, Centrului de Suport Tehnic Telefonic (Helpdesk). Dom-nul Ostaficiuc a precizat: "Educarea şi certificarea acestora vor fi poate cea mai valoroasă investiţie a noastră pe această piaţă. În helpdesk-ul deschis la Iaşi lucrează 12 specialişti ce oferă suport tehnic în franceză, spaniolă, italiană, germană şi engleză, pentru toată Europa. Evident însă, avantajul principal este al clienţilor Allied Telesyn din România. Aceştia pot apela gratuit 0800 800 220 pentru a primi asistenţa în limba română. Prin acest centru ne diferenţiem net de alţi furnizori de echipamente pentru reţele LAN sau WAN". Prin partenerii "Allied Telesyn" (Genesys Software, MB Distribution, Tornado Sistems ca distribuitori, respectiv CG&GC ca Integrator), în perioada imediat următoare, compania va promova serviciile pe bandă largă pe fire de cupru xDSL în zona de telecomunicaţii. "Pentru că a ales echipamentele noastre, vom susţine furnizorul de servicii Digicom Sistems în efortul său de lansare a serviciior ADSL, prin suport de marketing şi promovare pe piaţă", a adăugat directorul "Allied Telesyn". Investiţiile făcute de companie în România au depăşit 500.000 de dolari şi vor continua prin deschiderea unui laborator de telecomunicaţii în Universitatea Politehnică Bucureşti, facultatea de Telecomunicaţii. "Vom încerca, împreună cu cadrele didactice ale instituţiei, să promovăm tehnologii noi şi să ne apropiem, cît mai mult de tinerii specialişti prin familiarizarea cu produsele şi serviciile noastre", a mai declarat domnul Ostaficiuc.
"Allied Telesyn" estimează pentru acest an vînzări de 5 milioane de dolari
Dragoş Rizea
Ziarul BURSA #Companii #IT / 22 aprilie 2005