În urma unei analize a volumelor tichetelor de masă acordate de către angajatori, efectuată de către Up România, s-a observat o creştere de 3,4% a valorii nominale a tichetelor de masă în primul trimestru 2015 faţă de aceeaşi perioadă de anul trecut, potrivit unui comunicat remis azi redacţiei.
Elena Pap, Director General Up România: "Ne bucură deschiderea tot mai mare a angajatorilor români faţă de cel mai popular beneficiu extra-salarial, iar această tendinţă ne face să considerăm că beneficiile folosirii tichetelor de masă sunt apreciate şi conştientizate de către ambele părţi. În momentul de faţă, în portofoliul nostru predomină clienţii IMM, iar numărul acestora este în creştere, deşi ponderea cea mai mare în volumul pieţei o reprezintă clienţii Corporate, datorită numărului mare de angajaţi pe care aceştia îi au, în comparaţie cu IMM-urile".
Tichetul de masă este cel mai popular beneficiu extra salarial din România, unde două milioane, din cei 4,2 milioane de angajaţi, primesc tichete de masă. Conform legislaţiei din România angajatorii le pot acorda salariaţilor cu contract individual de muncă un tichet de masă cu valoarea de 9,35 lei pentru fiecare zi lucrătoare efectuată. In curând, tichetele de masă vor fi disponibile în România şi în format electronic, imediat ce cadrul legislativ va permite emitenţilor să comercializeze şi acest suport.