Compania românească Secom, specializată în importul, distribuţia şi comercializarea de produse naturale pentru sănătate şi frumuseţe, a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 16,3 milioane de euro, în creştere cu 33% faţă de anul anterior, se arată într-un comunicat de presă transmis Redacţiei BURSA.
Anul trecut, Secom a derulat investiţii de aproximativ 2 milioane de euro în extinderea reţelei de retail, campanii de informare şi comunicare precum şi în dezvoltarea infrastructurii IT.
Reţeaua de magazine a Secom număra la finalul anului trecut 10 unităţi, cele mai recente fiind deschise la Sibiu şi Timişoara.
Pentru acest an, compania îşi propune o creştere a cifrei de afaceri cu 26%, urmând să majoreze şi bugetul de investiţii, potrivit Lucianei Costea, managing partner Secom.
În prezent compania românească Secom oferă soluţii pentru o gamă largă de afecţiuni. Produsele Secom sunt disponibile în peste 8.000 de farmacii şi magazine cu profil naturist, precum şi în toate cele 11 magazine marcă proprie aflate în Bucureşti, Braşov, Bacău, Iaşi, Ploieşti, Piteşti, Sibiu şi Timişoara, conform sursei citate.