Prezentarea noului chatbot care va fi integrat în motorul de căutare Bing a dus la creşterea de 10 ori a numărului de download-uri pentru aplicaţia aferentă acestuia, relatează News.ro.
După ce Microsoft a prezentat chatbot-ul care va fi integrat în Bing şi care, cel puţin la început, va fi disponibil doar în aplicaţia Bing şi browser-ul Edge, cele două produse Microsoft au urcat vertiginos în topul aplicaţiilor.
Aplicaţia Bing a urcat pe locul 12 în topul aplicaţiilor gratuite din App Store, versiunea pentru Statele Unite, după doar câteva ore de la anunţul de lansare a chatbot-ului care va fi integrat în motorul de căutare cu acelaşi nume.
În mod normal, Bing era o aplicaţie neinteresantă pentru majoritatea utilizatorilor, fiind nu cu mult timp în urmă pe locul 160 la categoria Productivitate.
În acelaşi timp, Edge, care părea să aibă soarta lui Bing, dar pe nişa browser-elor web, a ajuns deja pe locul 3 în categoria Utilitate.
Există, însă, o explicaţie evidentă pentru creşterea rapidă a celor două produse - interesul mare al utilizatorilor pentru AI şi chatboţi conversaţionali.
Pentru accesarea noului chatbot din Bing există o listă de aşteptare pe care utilizatorii trebuie să se înscrie. Microsoft, însă, a promis că cei care folosesc aplicaţia Bing sau browser-ul Edge vor avea prioritate.