Auchan România va deschide astăzi, 18 septembrie, un hipermarket în Târgu-Mureş, pentru a cărui construcţie a investit 40 milioane euro, informează compania. Magazinul va fi cel mai mare hipermarket din oraş, cu o suprafaţă de vânzare de 8.500 de mp, 40 de case de marcat şi o parcare de 1.600 de locuri. Hipermarketul este ancora unui amplu proiect comercial, European Retail Park Târgu-Mureş, care cuprinde un mall cu 100 de magazine şi restaurante, un magazin de bricolaj Baumax, un magazin Media Galaxy, precum şi un magazin de mobilă Mobilia.
În plus faţă de hipermarket, prin divizia sa care se ocupă de administrarea centrelor comerciale, Auchan oferă clienţilor săi şi un ansamblu de 15 magazine şi servicii, printre care: Nokia, Internity, Zoomania, Adam"s, Inmedio, Centrofarm, BRD şi alţii. Deschiderea magazinului Auchan Târgu-Mureş înseamnă crearea a 450 de noi locuri de muncă, precum şi specializarea angajaţilor pe diferite meserii caracteristice unui hipermarket.
Auchan are un proiect de expansiune extrem de ambiţios pentru piaţa din România. După primul hipermarket la Bucureşti, deschis în noiembrie anul trecut, pentru 2007 sunt programate deschiderile a trei noi magazine - Târgu-Mureş, Cluj-Napoca şi Piteşti, iar pentru anii următori ritmul prevăzut de deschideri este de 3-4 hipermarketuri pe an.
Grupul Auchan este unul dintre cele mai importante lanţuri comerciale, locul 10 în lume, cu 387 hipermarketuri în 11 ţări din lume (Franţa, Spania, Portugalia, Polonia, Italia, Luxemburg, Ungaria, Rusia, China, Taiwan şi România), 702 de supermarketuri, 307 centre comerciale Immochan şi Banca Accord. În anul 2006, grupul Auchan a înregistrat o cifră de afaceri de 41 miliarde Euro, iar în toate magazinele grupului au fost serviţi 1,13 miliarde de clienţi.