Autocarele Eurolines care circulă spre Germania, Cehia, Anglia, Italia, Spania sau Franţa vor fi integrate, de la întâi septembrie, în reţeaua de rute internaţionale FlixBus, a anunţat preşedintele Eurolines România, Dragoş Anastasiu.
Astfel, majoritatea autocarelor Eurolines vor fi rebranduite sub sigla Flixbus.
Dragoş Anastasiu a declarat: "Ce ne lipsea nouă şi vom aduce prin acest parteneriat era tehnologia nouă, pe care autocarele FlixBus o au. Fără tehnoligie nu mai faci faţă. Prin această deschidere, cu peste 1000 de oraşe noi, în combinaţie, sperăm ca până la sfârşitul anului viitor să dublăm cifra de persoane transportate de la 150.000 de pasageri, la 300.000".
Potrivit companiei, din întâi septembrie vor fi disponibile bilete pentru 200.000 de conexiuni zilnice către 1.200 de destinaţii din Europa.
Nikolai Voitiouk, vicepreşedinte Business Eastern Europe al FlixBus, a precizat că această colaborare cu Eurolines România este un pas uriaş înainte pentru companie în a continua să conecteze oraşele importante ale României cu cele 26 de ţări europene din portofoliu.
Astfel, oraşele româneşti Bucureşti, Ploieşti, Braşov, Sibiu, Sebeş, Iaşi, Craiova, Timişoara, Suceava, Deva, Arad, Constanţa, Piteşti, Bacău, Brăila, Galaţi vor fi conectate cu Berlin, Munchen, Paris, Praga, Bordeaux, Rennes, Utrecht, Dortmund, Prague, Hamburg, Viena sau Luxemburg.
FlixBus, fondat şi lansat în Germania, este un furnizor european de transport de persoane pe distanţe lungi, care activează pe piaţă din anul 2013. În cei patru ani de când operează, FlixBus a construit colaborări cu 250 de parteneri operatori de autocar din Europa şi are peste 6.000 de angajaţi. FlixBus este responsabil de partea de tehnologie, ticketing, relaţii cu clienţii, planificarea reţelei de rute, marketing şi vânzări, în timp ce partenerii locali se ocupă cu operarea autocarelor.
Pentru acest an, FlixBus estimează 40 milioane de utilizatori, de la 30 milioane anul trecut.