"Boehringer Ingelheim" lansează campania "Dulcolax te scoate afară"

M.M.
Ziarul BURSA #Companii #Sănătate / 20 august 2009

Dulcolax ne invită să plantăm un copac. Căci aşa cum o veche vorbă românească spune, omul e om dacă a plantat un copac în viaţa lui, dacă a construit o casă sau a crescut un copil.

Dulcolax ne invită să plantăm un copac. Căci aşa cum o veche vorbă românească spune, omul e om dacă a plantat un copac în viaţa lui, dacă a construit o casă sau a crescut un copil.

Compania farmaceutică "Boehringer Ingelheim" are ca strategie noua poziţionare globală a brandului Dulcolax, lansând o campanie de responsabilitate socială.

Prin campania "Dulcolax te scoate afară", brandul şi-a propus să sublinieze cât de important este să ne bucurăm de viaţă, să uităm de stresul cotidian şi de problemele cu care ne confruntăm şi să învăţăm câte ceva despre acţiunile sociale care vizează mediul înconjurător.

Acţiunea de plantare a 100 de copaci în Parcul Tineretului (Bucureşti), desfăşurată ieri, a reprezentat o oportunitate de ieşire din rutina cotidiană, de petrecere a unei dimineţi relaxante.

Oana Stînga, director de marketing la compania Boehringer Ingelheim, declară: "Imaginea campaniei transpune vizual starea de bine atunci când ai rezolvat problemele legate de constipaţie, nu eşti nevoit să-ţi petreci ziua la toaletă, poţi să te bucuri din plin de viaţă, de natură, de călătorii, ieşi cu prietenii la terase, mergi la sala de gimnastică. Pornind de la noua poziţionare globală a brandului, am dezvoltat un concept memorabil, inovativ, ce poate fi declinat pe diverse medii, atât în ATL (media), cât şi în BTL (proiecte neconvenţionale)."

Campania cuprinde apariţii TV, prezenţe pe outdoor (panotaj, ecrane TV) şi indoor (în săli de sport, pe terase şi în restaurante), presă, dar şi un proiect special pe internet, cu un mini-site informativ, concursuri şi bannere online.

"Boehringer Ingelheim" este una dintre cele 20 de companii farmaceutice de top, cu sediul central în Ingelheim (Germania) şi operează la nivel global cu 143 de filiale în 47 de ţări având aproape 37.500 de angajaţi. Are în portofoliul său produsele Dulcolax, Mucosolvan, Buscopan, Finalgon, Antistax, Mucoangin şi Pharmaton.

De la înfiinţarea sa în 1885, compania familială a fost dedicată cercetării, dezvoltării, producerii şi desfacerii produselor inovatoare cu o valoare terapeutică înaltă pentru medicamentele de uz uman şi veterinar.

Dulcolax (bisacodil) şi Dulcopic (picolsulfat de sodiu) sunt laxative de contact eficiente, foarte sigure, disponibile pentru tratamentul pe termen lung al constipaţiei. Ingredientele active acţionează la nivelul colonului şi stimulează mişcările naturale ale intestinelor, ducând la ameliorarea simptomelor unui sistem digestiv mai lent.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

16 Aug. 2024
Euro (EUR)Euro4.9754
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5278
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2123
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8414
Gram de aur (XAU)Gram de aur358.6134

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
hipo.ro
hipo.ro
energyexpo.ro
roenergy.eu
rommedica.ro
prow.ro
aiiro.ro
oaer.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb