Compania farmaceutică "Boehringer Ingelheim" are ca strategie noua poziţionare globală a brandului Dulcolax, lansând o campanie de responsabilitate socială.
Prin campania "Dulcolax te scoate afară", brandul şi-a propus să sublinieze cât de important este să ne bucurăm de viaţă, să uităm de stresul cotidian şi de problemele cu care ne confruntăm şi să învăţăm câte ceva despre acţiunile sociale care vizează mediul înconjurător.
Acţiunea de plantare a 100 de copaci în Parcul Tineretului (Bucureşti), desfăşurată ieri, a reprezentat o oportunitate de ieşire din rutina cotidiană, de petrecere a unei dimineţi relaxante.
Oana Stînga, director de marketing la compania Boehringer Ingelheim, declară: "Imaginea campaniei
Campania cuprinde apariţii TV, prezenţe pe outdoor (panotaj, ecrane TV) şi indoor (în săli de sport, pe terase şi în restaurante), presă, dar şi un proiect special pe internet, cu un mini-site informativ, concursuri şi bannere online.
"Boehringer Ingelheim" este una dintre cele 20 de companii farmaceutice de top, cu sediul central în Ingelheim (Germania) şi operează la nivel global cu 143 de filiale în 47 de ţări având aproape 37.500 de angajaţi. Are în portofoliul său produsele Dulcolax, Mucosolvan, Buscopan, Finalgon, Antistax, Mucoangin şi Pharmaton.
De la înfiinţarea sa în 1885, compania familială a fost dedicată cercetării, dezvoltării, producerii şi desfacerii produselor inovatoare cu o valoare terapeutică înaltă pentru medicamentele de uz uman şi veterinar.
Dulcolax (bisacodil) şi Dulcopic (picolsulfat de sodiu) sunt laxative de contact eficiente, foarte sigure, disponibile pentru tratamentul pe termen lung al constipaţiei. Ingredientele active acţionează la nivelul colonului şi stimulează mişcările naturale ale intestinelor, ducând la ameliorarea simptomelor unui sistem digestiv mai lent.