La aniversarea a doi ani de prezenţă pe piaţa românească, Bonami, magazinul online ce comercializează produse din zona home & deco şi mobilier, prognozează în 2018 o cifră de afaceri de 4 milioane de euro, în creştere cu 75% faţă de anul anterior şi reprezentând 10% din cifra totală de afaceri a companiei, se arată într-un comunicat de presă remis Redacţiei noastre. Numărul total al persoanelor înregistrate s-a dublat, ajungând la 800.000 de abonaţi.
Pentru a oferi clienţilor săi produse cât mai variate, compania şi-a extins la 12.000 numărul de produse disponibile în stoc, iar spaţiul de depozitare ocupă acum o suprafaţă de 10.000 mp. Românii sunt din ce în ce mai interesaţi de achiziţionarea de mobilier online. Vânzările categoriei de mobilier au crescut spectaculos anul acesta, cu 200% faţă de anul trecut. Numărul de produse disponibile s-a majorat considerabil, momentan compania oferind 30.000 de produse unice de mobilier. În categoria home & design, în topul preferinţelor românilor sunt covoarele şi lenjeriile de pat. Bonami propune zilnic online clienţilor săi campanii inspirate, cu produse de la 800 de mărci partenere, un număr dublu faţă de 2017.
Bonami este prezent în Cehia, Polonia, Slovacia, România şi, din septembrie 2018, şi în Ungaria. Lansarea în ţara vecină reprezintă un real succes. "În baza experienţei acumulate pe celelalte pieţe, a numărului actual de preînregistrări, peste 100.000, şi a concurenţei scăzute de pe piaţă maghiară, ne aşteptăm ca Ungaria să atingă anul acesta o cifră de afaceri de 600.000 de euro, ceea ce reprezintă cea mai rapidă lansare dintre toate ţările", a afirmat David Siska, CEO Bonami.