Pandemia a lovit puternic economia românească, având de suferit chiar şi afaceri care nu au fost afectate de criza sanitară direct, cum ar fi cele ale producătorilor de apă de izvor. Datorită strategiei de producţie şi distribuţie precum şi a parteneriatelor solide cu principalii clienţi, Calipso, unul dintre liderii sectorului producţiei de apă de izvor, a raportat anul trecut afaceri de 14 milioane de euro, informează compania într-un comunicat de presă.
Afacerile Calipso nu au înregistrat scăderi în timpul pandemiei, păstrând acelaşi nivel din 2019. În 2020, Calipso a atins şi o bornă importantă: a vândut 210 de milioane de litri de apă pe piaţa autohtonă. Pentru a avea o imagine mai clară a acestei performanţe, se poate spune că fiecare român a băut în medie anul trecut circa 11 litri de apă îmbuteliată de Calipso.
Daciana Siderache, director general Calipso, a declarat: "Ne bucurăm că eforturile pe care le-am depus de-a lungul timpului pentru a oferi clienţilor apă de izvor de cea mai bună calitate se văd în consum şi în aprecierile consumatorilor fideli. Noi investim constant într-un proces de fabricaţie ultra-modern, monitorizat de la distanta, în care fiecare etapă este înregistrată şi stocată. Astfel, oferind garanţia calităţii, apa Codrii Vlăsiei, îmbuteliată de Calipso, este un produs în care consumatorul are încredere. Acest lucru cred că s-a văzut cel mai bine în timpul crizei sanitare, când echipa noastră a făcut eforturi uriaşe pentru a putea susţine cererea crescută, apa fiind un aliment esenţial, pe care consumatorul l-a ales cu întâietate în coşul său de cumpărături".
Obiectivul strategiei de investiţii derulate de Calipso, de-a lungul timpului, este să devină o fabrică inovatoare şi sustenabilă, care să aibă capacitatea de a livra la timp produse de calitate superioară şi de mare complexitate. Cel mai recent capitol este reprezentat de o investiţie de 3 milioane de euro, începută în 2020 şi continuată în 2021, menită să suplimenteze capacităţile de producţie şi să mărească spaţiul de depozitare.
Reuşita acestor proiecte se vede prin crearea de noi locuri de muncă. Calipso avea la începutul acestui an cu 18% mai mulţi angajaţi decât la începutul lui 2020. Acest trend continuă în 2021.
Deşi nu este deloc uşor să recrutezi personal specializat, reprezentanţii companiei spun că deţin toate argumentele pentru a-i convinge pe cei care vor să muncească şi să înveţe secretele unor meserii frumoase.
În încheiere, Daciana Siderache a precizat: "Familia Calipso a ajuns unde este astăzi datorită unei echipe profesioniste. Pot spune că am avut şi norocul de a avea alături de noi caractere deosebite, şi suntem fericiţi că am ştiut să-i aducem în companie şi să-i păstrăm. Îmi doresc mult, pentru noile etape de dezvoltate, să recrutam specialişti talentaţi, dedicaţi şi inovativi, care sa fie integraţi în echipa Calipso"