"Coca-Cola România" a introdus, din 18 martie, o campanie menită să readucă prânzul printre cele mai importante momente ale zilei. Campania se desfăşoară în România cu două componente: spotul TV "Adună-ţi familia în jurul mesei" - ofertă specială de Paşte: Coca-Cola la 2.5 l şi mesajul "Ia-ţi pauza de prânz!", comunicat printr-o campanie radio şi online.
Natalia Stroe Group Brand Manager băuturi răcoritoare carbogazoase, Coca-Cola România, Bulgaria şi Moldova, explică: "Ia-ţi pauza de prânz este un demers local care a fost construit pornind de la realitatea cu care ne confruntăm şi pe care o trăim zilnic: nu dăm importanţă prânzului, şi nu ne luăm pauza necesară pentru a ne savura masa. Acest lucru ni s-a întamplat cel puţin o dată, fiecăruia dintre noi. Coca-Cola ne invită să revenim la obiceiul pauzei de prânz pentru că, indiferent cât de urgent este ceea ce facem, prânzul este foarte important pentru noi, pentru sănătatea şi pentru echilibrul nostru interior. Este dreptul nostru şi o responsabilitate personală pe care nu ar trebui să o ignoram."
Campania se adresează în special celor cu vârsta cuprinsă între 25 şi 40 de ani, de obicei angajaţi, persoane active, mereu în mişcare, cu un program încărcat. Cei mai mulţi dintre ei lucrează cel puţin 8 ore pe zi, au familii sau locuiesc împreună cu cineva, merg la cumpărături cel puţin o dată pe săptămână şi sunt preocupaţi de realitatea socială în care trăiesc.
Campania "Ia-ţi pauza de prânz!" ce constă în trei săptămâni de concursuri radio zilnice cu tema "prânzul pe fugă", tentează ascultatorii cu "şoapte" apetisante al căror scop este să ne facă poftă de mâncare şi să ne amintească că trebuie să ne luăm masa. Tot la radio se desfăşoară şi un concurs la care participanţii pot câştiga o masă de prânz, din partea Coca-Cola. Campania radio include şi difuzarea unei melodii vesele oferită de Coca-Cola, transmisă după fiecare pauză de prânz, pentru că, atunci, totul pare mai plăcut.
Obiectivul campaniei online a fost atragerea atenţiei în rândul celor care folosesc Internetul că prânzul este un moment al zilei care nu trebuie ratat. Campania este construită în trei etape. Un afişaj publicitar este folosit pentru a marca trei momente importante: pregătirea prânzului, prânzul şi momentul de după prânz. Cei care vizitează diferite pagini web sunt anunţaţi şi îndemnaţi să meargă în pauza de prânz, să ia prânzul ACUM sau să conştientizeze că, după prânz, totul va parea mai uşor, mai relaxat. Pe website-ul Coca-Cola, un banner anunţă vizitatorii în intervalul orar al pauzei de prânz că pagina se află în pauză de masă.
"Ştiţi cum funcţionează... Ai acel mic monstru în stomac care apare în jurul orei prânzului şi se joacă cu mintea ta... Şi tu continui să lucrezi şi să-l păcăleşti cu tot felul de snack-uri... Acest obicei trebuie să ia sfârşit. Luarea unei mese de prânz are legătură cu gustul, relaxarea şi socializarea. O reumplere pe de-a întregul, nu doar umplerea stomacului.", spune Radu Pilat, Copywriter BV McCann Erickson.