Cătălin Drulă şi-a depus astăzi demisia din funcţia de ministru al Transporturilor şi Infrastructurii.
"În această dimineaţă mi-am depus demisia din funcţia de ministru al Transporturilor şi Infrastructurii. Plec astăzi de la un minister la care am muncit zi şi noapte cu pasiune pentru infrastructura României. Plec din cauza unui premier iresponsabil şi incapabil să înţeleagă ce înseamnă conducerea unui Guvern, un premier despre care am spus odată ca e un zombi politic şi care nu înţelege că e terminat politic. Da, Florine, s-a terminat! Te agăţi de putere, dar România nu te mai vrea", a declarat, astăzi, în cadrul conferinţei de bilanţ, Cătălin Drulă.
De asemenea, acesta a declarat că a venit "din pasiune şi mai ales cu pasiune" la MTI şi a muncit până în ultimul moment alături de echipa sa.
"Am făcut treabă până în ultimul moment, până când nu s-a mai putut din cauza unui şef de guvern toxic pentru România. Închei acest mandat, această etapă, cu fruntea sus şi cu mândria a tot ceea ce am realizat alături de echipa mea. Eu nu sunt omul bilanţurilor, mie îmi place să construiesc, să stau în prezent şi să mă gândesc la viitor, să creez lucruri bune şi să vorbească faptele despre mine", a adăugat Cătălin Drulă.
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 07.09.2021, 11:53)
Adio dar raman cu tine
2. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 07.09.2021, 12:07)
Respect, domnule Drula!
2.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2)
(mesaj trimis de anonim în data de 07.09.2021, 12:17)
Subscriu!
2.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 07.09.2021, 15:07)
Si eu.Se misca treburile pe Gilau _ Nadasel cum numai in China mai vezi!!
2.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 07.09.2021, 15:20)
cum in china mai anonimule? la comunisti...ciuma rosie?...ptiu de aici comunistule.......
2.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 07.09.2021, 15:41)
Subscriu.
2.5. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 07.09.2021, 17:58)
Un post demn de #rezistență creierless.
În primul rând, Gilău - Nădășelu e gata de 3-4 ani.
În al 2-lea rând, construcția se mișcă foarte bine pe Nădășelu - Poarta Sălajului. Însă nu e meritul d-lui Drulă. E meritul UMB, de departe cel mai bun constructor din SE Europei. Pe fiecare sector pe care UMB l-a construit în ultimii 10 ani, treburile s-au mișcat fenomenal indiferent că Ministrul Transporturilor s-a numit Șova, Cuc, Bode sau Drulă.
Problema e că nu prea mai există constructori ca UMB. Iar Drulă, în prostia și slugărnicia lui, a avut grijă ca să-i elimine pe chinezi din România printr-un OUG de la proiectele de infrastructură. Ca atare, piața a deja sugrumată de constructori penibili: turci, greci (Aktor), italieni (Pizzarotti, Salini).
3. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 07.09.2021, 12:16)
Va recomand sa va faceti cunoscuta activitatea printr-un bilant succint ca sa stie lumea ce ati facut. Eventual faceti-l comparativ cu un bilant al guvernarii anterioare, altfel exista riscul ca munca dv. sa fie minimalizata, uitata sau/si denigrata. Ceea ce e scris, ramane.
3.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3)
(mesaj trimis de anonim în data de 07.09.2021, 15:42)
Subscriu.
3.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3.1)
(mesaj trimis de antonim în data de 07.09.2021, 17:13)
Subsicriu.
Il asteptam sa castige alegerile si sa faca numai autostrazi de toti banii.
Iar la ureche uite-o floare, cine ne asculta oare?
3.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 08.09.2021, 00:14)
Subsicriu și eu.
Îl aștept maistrul Drulă, specialist în mânuit ranga să ne explice cum a organizat o licitație de 2 miliarde EUR la care a partikipat o singură firmă - Alstom, pentru achiziția de trenuri. Bine, erau 2 firme care partikipau la licitație dar pe una (chinezească) i-a exclus printr-un OUG și astfel, ca prin minune, a rămas firma de casă bruxeleză. Un om normal și rațional s-ar întreba de ce cumpărăm noi trenuri complete când noi avem probleme cu locomotivele care iau foc și cu șuruburile care sar de pe traverse. Dar noah, îmi imaginez și eu că stăpânii externi ai usereului au făcut o investiție.
4. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 07.09.2021, 13:03)
nebunule! noroc cu tine ca stii ce inseamna sa conduci !!
5. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 07.09.2021, 14:26)
Deci cati km de autostrada ai facut mai drula? ZERO? Bun, ne-am lamurit cat esti de competent. Adio si sa te mai vad cand te-oi chema eu
6. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 07.09.2021, 15:44)
Le-a dat in cap liderilor sindicali/cleptomani de la Metrorex.
De fapt feudei psd-iste de la sindicatul Metrorex.
Chapeau bas, monsieur Drula.
6.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 6)
(mesaj trimis de antonim în data de 07.09.2021, 17:57)
Le-a dat în cap cu DNA. Dacă erau lăsați să-și facă treaba până la capăt, desființau SIIJ, iar Clotilde nu mai ajungea la pârnaie.
6.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 6)
(mesaj trimis de anonim în data de 08.09.2021, 00:19)
Atât de bine le-a dat în cap liderilor sindicali încât toți angajații Metrorex au primit 18% măriri salariale (validate ulterior de Justiție).
Sigur, episodul cu ranga din subsolurile Metrorex a încins destule minți rezistente creierless pentru că, în opinia creierleșilor, așa interacționezi, îți exprimi punctul de vedere, atragi simpatia și motivezi oamenii: cu ranga.