• Procter & Gamble lansează o reţea de peste 40 de "Studiouri de colaborare video" cu ajutorul Cisco TelePresence System 3000
• Cisco anunţă disponibilitatea capabilităţilor de comunicaţii între companii pentru Cisco TelePresence şi a demonstrat cu succes - împreună cu BT - funcţionalitatea acestei soluţii pe o conexiune securizată la reţeaua BT Global Services.
La aniversarea unui an de la introducerea Cisco TelePresence - tehnologia avansată pentru comunicare virtuală "în persoană" - Cisco anunţă atingerea obiectivului de 100 de clienţi, cu proiecte în peste 40 de ţări. Companiile din întreaga lume adoptă tehnologia Cisco TelePresence ca o recunoaştere a faptului ca ea accelerează procesul de luare a deciziilor şi îmbunătăţeşte comunicarea, mărind viteza procesului de trecere a produselor către piaţă şi chiar suplinind lipsa de resurse
"Cisco TelePresence este produsul cu cea mai rapidă dezvoltare din istoria Cisco" declară Charles Stucki, Vice-preşedinte şi Director General al Cisco TelePresence Systems. "Avem solicitări din toate regiunile lumii şi dintr-o paletă largă de domenii, pentru că oamenii de afaceri şi companiile se orientează tot mai mult către soluţii competitive într-un mediu global de afaceri.
Procter & Gamble lansează o reţea de peste 40 de "Studiouri de colaborare video" cu ajutorul Cisco TelePresence System 3000. "Având o treime din reţea operaţională până acum, feedback-ul primit de la cei care au experimentat soluţia ne face să fim încrezători în faptul că această tehnologie avansată are potenţialul să transforme munca tradiţională şi modalităţile convenţionale de a călători" spune Laurie L. Heltsley, Director de Proiecte Strategice de la Procter & Gamble. "Ne oferă, practic, posibilitatea de "a fi acolo" fără a pleca de aici".
BT demonstrează primele capabilităţi pentru comunicaţii securizate de tipul "contact personal direct" între companii
Pe tot parcursul dezvoltării arhitecturii Cisco TelePresence pentru comunicaţiile între companii, Cisco a conlucrat strâns cu o serie de operatori de telecomunicaţii cunoscuţi în domeniu, cum ar fi BT. Soluţia Cisco TelePresence integrează comunicaţiile audio avansate, comunicaţiile video de ultraînaltă definiţie şi instrumentele de colaborare interactivă în infrastructura de reţea - cu rol de platformă - pentru a asigura o experienţă interactivă de cea mai înaltă calitate. Actuala soluţie Unifed Communication Video Collaboration implementată la BT se bazează pe soluţia Cisco TelePresence. Această soluţie perfecţionată va asigura companiilor o flexibilitate şi o securitate a interacţiunilor de tipul "contact personal direct" cu clienţii, cu partenerii şi cu furnizorii ca şi un simplu apel telefonic.
"Cisco TelePresence are potenţialul de a transforma companiile, eliminând problemele generate de distanţele geografice şi reunind clienţii şi partenerii într-un ecosistem extins de comunicaţii. În plus, experienţa interactivă intensă obţinută cu acest instrument de comunicare va încuraja companiile să reducă eforturile de deplasare la întâlnirile de afaceri la care interacţionarea directă este esenţială. Punerea în practică a acestui tip de comunicare necesită o infrastructură de reţea globală care să asigure securitatea, scalabilitatea şi fiabilitatea cerute de acest nou nivel de convergenţă şi de colaborare." (Francois Barrault, CEO, BT Global Services)
Posibilitatea de utilizare a soluţiei Cisco TelePresence cu securitate completă şi calitate a serviciilor (QoS) pentru comunicaţii între organizaţii permite acestora să beneficieze de o confidenţialitate sporită a comunicării cu clienţii, de conexiuni mai strânse la nivelul lanţului logistic, de discuţii şi negocieri "în persoană" şi de o calitate sporită a serviciilor oferite clienţilor - toate acestea într-un context ecologic îmbunătăţit. Soluţia Cisco TelePresence este utilizată de numeroase organizaţii pentru accelerarea proceselor decizionale, îmbunătăţirea comunicaţiilor interculturale, eficientizarea utilizării resurselor şi plasarea mai rapidă a produselor pe piaţă.
"Anual găzduim mii de clienţi la centrele noastre de instruire pentru membrii conducerilor companiilor (Executive Briefing Centers). Deşi întâlnirile "faţă în faţă" cu clienţii nu vor dispărea niciodată, soluţia Cisco TelePresence ne permite să oferim clienţilor o gamă mai largă de subiecte de interes şi de conversaţii cu experţi dispersaţi geografic prin planificarea sesiunilor de TelePresence. TelePresence oferă experienţe virtuale unice de interactivitate personală care anterior nu ar fi fost posibile." (Bob Basiliere, Director, Worldwide Executive Briefing Program, EMC Corporation)
Arhitectura Cisco TelePresence pentru comunicaţii între companii asigură o securitate complexă la nivelul echipamentelor terminale prin autentificare şi criptare - prin traversare de firewall şi NAT la reţelele de companie şi prin ascundere a topologiei, MPLS şi reţele VPN la reţeaua furnizorului de servicii. Ascunderea topologiei se realizează în reţeaua furnizorului de servicii cu Cisco XR 12000 Multi-Service Blade utilizând funcţionalitatea de separare a sesiunilor (session border). Traversarea NAT-ului şi a firewall-ului se realizează prin Cisco Unified Border Element. Uşurinţa operaţională pentru utilizatorul final se menţine prin capabilităţi de repertoriu telefonic şi "apăsare pe un singur buton".
Interoperabilitatea soluţiei Cisco TelePresence
Pe lângă facilitarea implementării de către furnizorii de servicii a soluţiei Cisco TelePresence pentru comunicaţii între companii prin intermediul unei arhitecturi de referinţă complet validate, Cisco anunţă posibilitatea de interoperabilitate cu sistemele pentru videoconferinţe bazate pe standarde.
Datorită interoperabilităţii soluţiei Cisco TelePresence, clienţii pot aduce sesiuni de videoconferinţe bazate pe standarde în întruniri Cisco TelePresence System 3000 sau Cisco TelePresence System 1000. Îmbunătăţirile aduse actualei linii de produse asigură interoperabilitatea cu practic toate sistemele pentru videoconferinţe bazate pe standarde instalate în prezent, oferind clienţilor o strategie de extindere a funcţionalităţilor colaborative la o audienţă mai largă pe parcursul administrării sistemelor Cisco TelePresence instalate. Interoperabilitatea soluţiei Cisco TelePresence permite păstrarea interactivităţii pentru utilizatorii de sisteme Cisco TelePresence, permiţând, în acelaşi timp, participarea utilizatorilor de sisteme de videoconferinţe bazate pe standarde.
Interoperabilitatea este asigurată de switch-ul Cisco TelePresence Multipoint şi de aplicaţia Cisco Unified Video Conferencing, care asigură suport şi pentru fluxurile video standard. Printre standardele acceptate se numără CIF, H.323 şi G.711. Caracteristicile de interoperabilitate ale soluţiei Cisco TelePresence interoperability vor fi disponibile în trimestrul al doilea al anului 2008.
Despre Cisco Systems
Cisco, (NASDAQ: CSCO) este liderul mondial în comunicaţiile Internet care transformă modul de conectare, de comunicare şi de colaborare interpersonală.
Cisco, sigla Cisco şi Cisco Systems sunt mărci comerciale înregistrate sau mărci comerciale ale Cisco Systems, Inc. şi/sau ale societăţilor afiliate din SUA şi din alte câteva ţări. Toate celelalte mărci menţionate în acest document sunt proprietatea firmelor respective. Utilizarea termenului de partener nu implică o relaţie de parteneriat între Cisco şi oricare altă companie. Acest document face parte din Informaţiile Publice Cisco.