Grupul Agroli a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 527 de milioane de lei, în uşoară creştere faţă de veniturile obţinute în 2011, peste 60% din producţie fiind exportată. În 2006, după preluarea Avicola Crevedia şi Avicola Tărtăşeşti, Agroli Group a început să investească în tehnologizarea liniilor de producţie şi abatorizare. Investiţiile însumează aproximativ 75 de milioane de euro.
În anul 2011, Agroli a început exporturile către Europa de Vest, ceea ce s-a tradus într-o cifră de afaceri cu 86% mai mare decât în anul precedent.
"După ce acum doi ani am reuşit să pătrundem pe pieţe importante din vestul Europei, în 2012 strategia noastră a fost să optimizăm producţia la maximum, astfel încât să răspundem atât cererii de pe piaţa din România, cât şi de pe pieţele externe. În acest moment valoarea exporturilor către Olanda, Germania şi Franţa reprezintă peste 60% din valoarea totală a producţiei, iar în acest an ne propunem să lansăm un nou produs premium în România, dar şi să intrăm şi pe alte pieţe", a declarat joi într-un comunicat Rami Ghaziri, directorul general al Agroli Group.
Din grup fac parte Avicola Tărtăşeşti (creştere şi reproducere păsări, staţie de incubaţie), Avicola Crevedia (ferme de păsări şi abator), Fabrica de Nutreţuri Combinate şi Crevedia Express (magazine proprii de desfacere). Grupul este deţinut de investitori libanezi.