Conform datelor MEMRB din aprilie-mai 2010, Fabryo Corporation, cel mai mare producător de lacuri şi vopsele decorative din România, şi-a consolidat poziţia de lider pe piaţa de retail, atingând o cotă valorică de 21,8%, informează un comunicat remis redacţiei.
Creşterea este de 11% faţă de perioada similară a anului 2009, compania menţinându-şi ţinta de majorare a acesteia până la minimum 24%, la finalul anului.
"Principalul obiectiv pe care ni l-am fixat încă de anul trecut a fost creşterea cotei de piaţă, în condiţiile în care consumul a scăzut în 2009 şi va continua să scadă şi în 2010", a declarat Aliz Kosza, Director General Executiv Fabryo Corporation. "De la o pondere valorică de 14,7% în 2008, am ajuns la aproape 22%, fructificând oportunităţile şi câştigând cotă de piaţă de la concurenţă. Principalele surse de creştere pe care mizăm pentru perioada următoare rămân lucrările de renovare, pe care le vom acoperi cu produse inovatoare, multe dintre ele dezvoltate special pentru acest tip de lucrări. De la începutul anului trecut, am lansat pe piaţă peste 12 produse cu beneficii unice, fiind cel mai activ şi inovator producător din industrie."