Dacia a vândut în Franţa peste 100.000 de maşini noi anul trecut, marca românească având o cotă de 4,6% din piaţă după ce vânzările au urcat cu 70%, arată datele organizaţiei franceze CCFA care reprezintă constructorii auto.
Piaţa auto franceză a scăzut în 2010 cu 2,2%, de la circa 2,3 milioane de maşini noi, la 2,25 milioane, iar mărcile locale deţin 54% din piaţă şi au cele mai mari cote. Astfel, Renault are circa 22% din vânzările de maşini noi în Hexagon, Peugeot are 18%, iar Citroen 15%. Volkswagen şi Ford sunt mărcile străine cu cele mai bune cote în Franţa: 6,5%, respectiv 5,1%.
Dacia a vândut 104.642 maşini noi în Franţa, creştere de 71% faţă de cele 61.00 din 2009. Dacia are o cotă de 4,6%, faţă de 4,1% acum un an. Incluzând şi vehiculele comerciale VAN şi Pick-up, vânzările trec de 110.000 de unităţi.