"Danone România" a lansat pe piaţă iaurtul "Nutriday Uşor la buzunar", continuând astfel campania de educare a consumatorilor în spiritul unei alimentaţii sănătoase. Noul produs are un conţinut mediu de grăsime, de 2%, mai scăzut decât Nutriday clasic (4% grăsime), fără a fi însă un produs dietetic. Are un preţ accesibil, adresându-se în special, persoanelor cu venituri mici spre medii.
Produsul se înscrie în linia strategică a companiei, orientată către promovarea nutriţiei echilibrate şi sănătoase. Gama Nutriday are la bază peste 80 de ani de experienţă ai Grupului DANONE în fabricarea iaurtului, fiind una dintre cele mai diversificate game ale companiei. Noul Nutriday vine în completarea acestei game, care include variantele iaurt de băut, iaurt cu fructe, iaurt natural 4% grăsime şi iaurt dietetic.
"DANONE contribuie la creşterea pieţei de produse lactate din România, investind continuu în produse de calitate, adaptate nevoilor consumatorilor. Totodată, prin noul Nutriday, continuăm promovarea beneficiilor consumului zilnic de iaurt asupra sănătăţii", declară Jacques Ponty, Director General DANONE PDPA România.
Iaurtul este un aliment complex, care promovează creşterea şi dezvoltarea armonioasă a organismului uman, prin asigurarea unui aport echilibrat de macro şi micronutrienţi. Consumul zilnic de iaurt aduce copiilor calciu şi proteine esenţiale pentru creştere, iar în cazul adulţilor, consumul iaurtului, combinat cu exerciţiul fizic şi o dietă echilibrată, ajută la menţinerea unei bune densităţi osoase de-a lungul vieţii. Totodată, consumul zilnic de iaurt contribuie, graţie culturilor sale vii, la susţinerea activităţii şi echilibrului florei intestinale naturale.
Compania DANONE PDPA România face parte din Grupul DANONE, prezent în 120 de ţări, unul dintre liderii mondiali din industria alimentară, deţinând locul 1 în lume în industria produselor lactate proaspete şi locul 2 în lume în domeniul apelor minerale îmbuteliate. Grupul DANONE a înregistrat în 2007 vânzări de peste 15 miliarde de euro.
DANONE România a înregistrat în anul 2007 o creştere o cifrei de afaceri cu 20% faţă de anul precedent.
Compania are un portofoliu ce depăşeşte 60 de referinţe de produs, principalele mărci fiind: Activia, Danonino, Actimel, Nutriday, Frutmania, Cremoso, Danette, Casa Bună şi gama tradiţională: Danone Sana, Danone Smântână şi Danone Lapte Proaspăt.