Din dorinţa de a-şi diversifica oferta de produse, Danone România aduce noutăţi în gama Activia. Se lansează astfel, pe piaţă, două noi sortimente din gama de Băut: Fibre şi Caise, pe care consumatorii le pot savura oriunde, în orice moment al zilei.
De asemenea, Activia are noutăţi şi în gama Fructe: de astăzi consumatorii se vor răsfăţa cu gustul cireşelor de mai din noul Activia Cireşe 125g. În plus, Activia Prune Uscate are de acum cu 25% mai multe fructe. Noile produse oferă consumatorilor, pe lângă beneficiile asupra tranzitului intestinal lent, un gust deosebit.
Noile iaurturi, au fost lansate de către Danone în urma unor cercetări de piaţă dedicate, oferind astfel consumatorilor posibilitatea de a alege produsele preferate.
"Una dintre principalele convingeri ale Grupului Danone, este aceea că alimentele joacă un rol important în promovarea sănătăţii şi a stării de bine a fiecărei persoane. De aceea, îmbunătăţim permanent calitatea nutriţională şi gustul produselor noastre şi investim în programe de cercetare şi informare", declară Jacques Ponty, Directorul General Danone România.
Activia este un iaurt probiotic creat de Danone în 1987, pentru a veni în sprijinul persoanelor care se confruntă cu probleme de digestie. Este singurul iaurt ce conţine Bifidus Essensis (o tulpină probiotică de bifidobacterium, care a fost special selectată de către Centrul Internaţional de Cercetări "Daniel Carasso" al Grupului Danone).
Eficienţa iaurtului Activia şi a fermentului Bifidus Essensis în reglarea tranzitului intestinal lent a fost demonstrată de numeroase studii internaţionale de specialitate. De asemenea, în România s-a realizat anul trecut, la iniţiativa Danone, un studiu în rândul femeilor cu probleme de tranzit intestinal lent. Coordonarea ştiinţifică s-a făcut de către Profesor Dr. Radu Voiosu, vicepreşedintele Societăţii Române de Gastroenterologie. Studiul a fost realizat în Bucureşti, Iaşi şi Cluj, pe un eşantion de 450 persoane cu probleme de tranzit intestinal lent, care nu consumau Activia. Astfel, 97% dintre respondente au declarat că s-au simţit mai bine după ce au consumat produsul zilnic, timp de 14 zile.
Compania Danone PDPA România face parte din Grupul Danone, prezent în 120 de ţări, unul dintre liderii mondiali din industria alimentară, deţinând locul 1 în lume în industria produselor lactate proaspete şi în domeniul apei îmbuteliate (din punctul de vedere al volumului) şi numărul 2 în biscuiţi şi produse pe bază de cereale. În anul 2006, cifra de afaceri a Danone România a înregistrat o creştere de 20% faţă de anul precedent. Mărcile companiei Danone România sunt: Activia, Nutriday, Actimel, Frutisima, Danonino, Danette, Casa Bună şi gama tradiţională: Danone Sana, Danone Lapte Bătut, Danone Smântână şi Danone Lapte Proaspăt.