Lanţul de retail Diverta, parte a grupului RTC, a încheiat un parteneriat cu Symantec, companie producătoare de software tip antivirus/firewall pentru extinderea gamei pe acest tip de produse şi doreşte creşterea cu 15% a vânzărilor de software în 2009 până la circa 230.000 euro, potrivit unui comunicat al companiei.
"Vânzările de software din cadrul Diverta nu sunt foarte mari şi se încadrează undeva la circa 200.000 de euro şi asta şi din cauza ratei de piraterie, dar şi datorită faptului ca nu ne prea axăm pe astfel de produse. Totuşi putem spune că din vânzările de circa 200.000 euro pentru software în 2008, 50% vor proveni din comercializările de produse antivirus printre care amintim BitDefender, NOD 32 şi Norton Antivirus", a declarat coordonatorul de marketing IT al Diverta, Ştefan Onţică.
Diverta îşi propune să introducă produsele furnizate de Symantec atât în magazinele din Bucureşti, cât şi în cele din ţară. În momentul de faţă, produsele Norton Antivirus şi Norton Internet Security se vând doar în mediul on-line, Diverta fiind primul retailer important ce aduce aceste produse pe rafturi.
Diverta face parte din grupul RTC, înregistrând anul trecut o cifră de afaceri de 46,5 milioane euro, mai mare cu 20% faţă de 2006 şi intenţionează să păstreze acelaşi ritm de creştere şi în 2008, când vizează afaceri de peste 56 de milioane de euro.
Symantec este lider global în ofertă de soluţii de securitate, stocare şi adminstrare a sistemului, ce ajută companiile şi clienţii în administrarea şi securizarea informaţiilor lor. Symantec a fost fondată în 1982 şi are sediul central în California, SUA.