Consiliul de Administraţie al iHunt Technology (HUNT), retailer online şi producător de telefoane mobile, a decis închiderea anticipată a ofertei primare de vânzare de obligaţiuni (HUNT23) după numai două zile, se arată într-un raport al companiei remis, astăzi, Bursei de Valori Bucureşti (BVB).
Decizia vine în condiţiile în care, în 29 şi 30 noiembrie fuseseră subscrise titluri obligatare în valoare de 10,149 milioane de lei, echivalentul unei suprasubscrieri de 45%, în cadrul unei operaţiuni ce a fost intermediată de Tradeville.
iHunt va emite 70.000 de obligaţiuni corporative, nominative, negarantate şi neconvertibile, cu o valoare nominală de 100 lei (valoare totală de şapte milioane de lei), caracteristici aprobate de acţionarii companiei la finele lunii august, când dăduseră undă verde operaţiunii de piaţă.
Titlurile, ce vor fi listate pe Sistemul Multilateral de Tranzacţionare (SMT) al Bursei de Valori Bucureşti, au o maturitate de trei ani şi o dobândă fixă anuală de 8,75%, plătibilă semestrial.
Cezar Cătălin Stroe, Director General, iHunt Technology, a declarat: "Încheiem cu succes prima emisiune de obligaţiuni iHunt, aceasta fiind suprasubscrisă încă din prima zi. Succesul emisiunii de obligaţiuni reflectă încrederea investitorilor în strategia iHunt de creştere profitabilă şi durabilă. Încrederea investitorilor ne onorează dar în acelaşi timp ne obligă la performanţă şi dezvoltare rapidă a brandului iHunt".
Pentru primele şase luni ale acestui an, iHunt Technology a raportat un profit net de 1,88 milioane de lei, faţă de o pierdere de 0,61 milioane de lei, la jumătatea anului trecut, rezultat apărut în condiţiile creşterii cifrei de afaceri la 14,72 milioane lei, cu 52,4% peste cea de la finele primului semestru din 2019.
iHunt Technology şi-a făcut debutul pe piaţa AeRO în data de 9 iulie 2019 printr-o listare tehnică intermediată de Goldring, când Cezar Stroe, fondatorul companiei, a vândut 10% din acţiunile emitentului. La jumătatea acestui an, Cezar Stroe avea 83,13% din retailerul online şi producătorul de telefoane mobile.
De la începutul anului şi până la finele săptămânii trecute, acţiunile HUNT au cunoscut un salt de aproape 250%, titlurile companiei având o creştere parabolică ce a demarat de la debutul lunii septembrie.
Faţă de ultimul preţ al acţiunii HUNT din data de 30 octombrie, de 2,74 lei, capitalizarea companiei la BVB era de 38,63 milioane de lei.
1. fără titlu
(mesaj trimis de Mihai B în data de 04.11.2020, 22:05)
Mai vedeți voi banii aia înapoi când o zbura porcul, nu mai zic de dobânda ????
Nu înțeleg ce încredere aveți, calitatea produselor fiind sub mediocra, made in China pe vapor cu licențe "doar pe hârtie" fara aprobări, certificări și alte testări.
Mă bucur că BVB este in cârdășie cu firme inteligente, bănuiesc că primesc un comision generos după fiecare vânzare.