• Magazinele "TIMEOUT" deschise până în vara lui 2013 vor crea peste 100 de locuri de muncă
Compania "TIMEOUT", sub numele căreia se vând hainele cu amprentă californiană ale grupului "Kenvelo", a revenit în această toamnă în peisajul modei din ţara noastră, deschizând două magazine în ultimele două luni, ne-a declarat Philippe Besadoux, general manager "TIMEOUT România" si general manager al retelei "Kenvelo". Astfel, firma îşi propune crearea a peste 100 de locuri de muncă până în vara anului viitor. Cele două magazine ale companiei deschise până în prezent se află în galeria comercială a Carrefour Orhideea şi în centrul comercial AFI Palace Cotroceni. Brandul revine pe piaţa locală după ce a mai fost prezent în ţara noastră şi şi-a retras activitatea în urmă cu trei ani.
Grupul "Kenvelo" mai include în portofoliu său brandul omonim, firma "Lee Cooper" şi "Tom Tailor".
Motivele ieşirii brandului de pe piaţa locală de retail cu îmbrăcăminte ne-au fost explicate de Besadoux: "Magazinele TIMEOUT nu au înregistrat pierderi cât timp au fost deschise în România iar rezultatele au fost foarte bune. Există două motive pentru care TIMEOUT a decis să părăsească piaţa din România: compania a eşuat în găsirea unor locaţii potrivite pentru deschiderea magazinelor, în acel moment, (reprezentanţii trimişi în România nu aveau experineţă pe piaţa din ţară) iar cel de-al doilea motiv este legat de devalorizarea importantă a leului de la acel moment. Aşadar, ţinând cont de aceste două motive, compania a decis să nu continue operaţiunile în România, neexistând motive pentru a întreţine cheltuielile birourilor de aici care administrau doar câteva magazine".
• De ce acum?
"Chiar şi astăzi, după trei ani de la ieşirea brandului din România, clienţii ne trimit e-mailuri în care ne întreabă de unde pot cumpăra hainele. Acesta este motivul pentru care am regândit decizia luată în 2009 iar de această dată ne sprijinim pe ajutorul partenerilor de la Lee Cooper, care au experienţă pe piaţă", ne explică managerul general al "TIMEOUT".
Pe lângă cererea pentru brand subliniată de Besadoux, domnia sa ne-a precizat: "În acest moment am putut obţine o bună ofertă în spaţiile comerciale, datorită portofoliului puternic pe care îl avem. Acţionarii companiei au decis să ofere managementului Lee Cooper oportunitatea de a dezvolta acest brand şi sperăm să atingem acelaşi succes pe care Lee Cooper l-a atins în România".
• Grupul "Kenvelo" estimează afaceri de peste 30 de milioane de euro în acest an
Grupul "Kenvelo" a fost înfiinţat în România în 2001 iar în prezent administrează 48 de magazine "Kenvelo", 17 magazine "Lee Cooper", şase magazine "Tom Tailor" şi două magazine "TIMEOUT".
Toate afacerile grupului de pe piaţa din România vor depăşi 30 de milioane de euro până la sfârşitul anului, estimează Besadoux.
Inaugurarea celor două magazine "TIMEOUT" de până acum va avea continuitate în perioada următoare, oficialii companiei dorind mărirea numărului de magazine cu alte locaţii în Capitală dar şi în alte mari oraşe - Cluj, Brasov, Timisoara, Iasi, Constanta. Firma ia în considerare şi extinderea în oraşe mai mici dar cu potenţial comercial ridicat precum Craiova, Ploiesti etc.. "Ne-am planificat deschiderea a 12 magazine TIMEOUT până în vara anului viitor iar planurile pe termen lung vizează atingerea unui număr de 40 de magazine TIMEOUT în România", conchide Philippe Besadoux.
"TIMEOUT" deţine magazine în Statele Unite ale Americii, Australia, Marea Britanie, Germania, Italia, Rusia şi altele.