Campania Early Black Friday, desfăşurată pe 22 noiembrie, a adus companiei QuickMobile vânzări de peste 1,25 milioane de euro, se arată într-un comunicat de presă.
"Cu peste 12.000 de produse vândute, QuickMobile a depăşit cu mult previziunile făcute pentru campania din acest an, atât din punct de vedere al volumului de vânzare, cât şi din punct de vedere al vizitatorilor", potrivit sursei citate.
Tudor Ţiboc, CEO QuickMobile, a declarat: "Anul acesta am observat un interes tot mai crescut al clienţilor pentru zona de accesorii pentru telefoane mobile, tablete şi laptopuri. Dincolo de aspectul atractiv şi unic pe care acestea îl conferă gadget-urilor, românii au înţeles cât de utilă poate fi o husă sau o folie de protecţie de calitate. Cel mai bine s-au vândut produsele marca Celly şi Cellularline, care acoperă o paletă mai largă de nevoi - de la huse şi folii de protecţie până la adaptoare şi cabluri de date".
Pe 29 noiembrie, începând cu ora 09.00, QuickMobile a pregătit o nouă campanie Black Friday, cu reduceri pentru telefoane mobile, tablete şi accesorii.