evoMAG anunţă investiţii de 500.000 de euro în 2025, pentru extinderea pe marketplace-uri internaţionale, automatizarea logisticii, dezvoltarea serviciilor existente şi lansarea unui serviciu de reparaţii telefoane mobile, potrivit comunicatului remis redacţiei.
"2025 este anul eficientizării pentru evoMAG. Ne concentrăm pe optimizarea operaţiunilor logistice prin automatizarea proceselor din depozit şi creşterea capacităţii de stocare. Aceste măsuri ne vor permite să îmbunătăţim semnificativ rapiditatea şi fiabilitatea livrărilor, consolidând astfel încrederea clienţilor noştri. În acelaşi timp, extinderea la nivel internaţional prin intermediul marketplace-urilor ne oferă oportunităţi de creştere pe noi pieţe", spune Mihai Pătraşcu, CEO evoMAG.
evoMAG va pune un accent deosebit în 2025 pe dezvoltarea segmentului corporate, consolidând departamentul dedicat vânzărilor către companii şi instituţii publice. De asemenea, compania va continua să îşi extindă zona de servicii cu valoare adăugată, incluzând montajul de aer condiţionat şi electrocasnice, asamblarea şi mentenanţa calculatoarelor, precum şi serviciile GSM, inclusiv reparaţiile de telefoane mobile.
"Prin extinderea gamei de servicii şi consolidarea relaţiilor cu partenerii corporate, ne propunem să oferim soluţii complete şi personalizate, adaptate nevoilor specifice ale fiecărui client. Acest demers reflectă angajamentul nostru de a adăuga valoare şi de a construi parteneriate durabile", a adăugat Mihai Pătraşcu.
Evomag anunţă pentru 2025, inclusiv atragerea de parteneri financiari pentru susţinerea expansiunii şi atingerea unei cifre de afaceri de 100 milioane euro.
În 2024, compania a înregistrat o creştere de 20% faţă de 2023, ajungând la 50 milioane euro, susţinută de cererea ridicată pentru produsele din categoriile de bază şi serviciile de montaj şi reparaţii.
În 2025, evomag vizează o creştere similară, estimând o expansiune de 20% a afacerii şi o accelerare a comerţului online.
Compania se axează pe transparenţă, adaptabilitate şi orientare către client pentru a se diferenţia pe piaţa competitivă.