Flamingo International a înregistrat o creştere de 20% a vânzărilor pe segmentul de notebook-uri, în perioada iulie-august 2007. Potrivit oficialilor Flamingo International, rezultatele financiare pe acest segment, pentru sezonul următor, vor fi favorizate de cele două perioade de vânzări intensive, începerea anului şcolar şi apropierea Sărbătorilor de iarnă.
Cu o gamă completă de notebook-uri, precum Sony Vaio, Acer, Fujitsu Siemens, Toshiba, Dell, HP, MSI, Grupul Flamingo International a înregistrat o triplare a vânzărilor pe acest segment, în vara lui 2007, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Încheierea parteneriatului de distribuţie cu Sony Vaio a reprezentat unul din contractele importante încheiate în acest an de către Flamingo.
Jiri Rizek, CEO al Flamingo International, estimează o dublare a vânzărilor pe acest segment de produse, până la sfârşitul acestui an.
Potrivit unui studiu IDC, anul trecut s-au vândut 140.000 de calculatoare portabile, în creştere cu 56% faţă de 2005. În al doilea trimestru al anului 2007, vânzările pe segmentul de notebook-uri au crescut cu 120%, conform datelor studiului menţionat.
Grupul Flamingo International activează pe piaţa din România încă din anul 1994, având ca principal obiect de activitate comerţul de produse IT&C, electronice şi electrocasnice, fiind în acest moment al doilea cel mai mare jucător de pe piaţa adresată.
Strategia Grupului Flamingo constă în consolidarea poziţiei deţinute pe piaţa locală, prin extinderea reţelei de magazine Flanco World în toate regiunile ţării şi prin continua îmbunătăţire a performaţelor magazinelor tradiţionale Flamingo Computers şi Flanco. În prezent există 13 locaţii Flanco World în cele mai importante regiuni ale ţării, urmând ca până la finalul anului 2007 să fie inaugurate încă 7 noi unităţi.