Constructorul auto american "Ford Motor" Co., al doilea din SUA, ar putea renunţa la mărcile Jaguar şi Land Rover, după luni de zile în care a insistat că acestea nu sunt de vânzare. "Evaluăm toate opţiunile, aşa cum ar face orice companie responsabilă", a declarat Tom Hoyt, purtător de cuvânt al "Ford", adăugând că nicio posibilitate nu va fi eliminată. "Ford" a confirmat că a angajat consultanţi financiari care să analizeze vânzarea mărcilor amintite, însă nu a precizat dacă e vorba de "Morgan Stanley" şi "Goldman Sachs".
Pe de altă parte, Hoyt a negat informaţiile potrivit cărora ar vinde divizia suedeză "Volvo". Acesta a precizat: "Au existat zvoburi potrivit cărora purtăm discuţii cu BMW în legătură cu vânzarea
Anul trecut, "Ford" a avut pierderi de 12,6 miliarde de dolari, din care cele ale diviziilor "Premier Automotive Group", "Aston Martin", "Jaguar", "Land Rover" şi "Volvo" au însumat 2,32 miliarde de dolari.
Analiştii cred, totuşi, că "Ford" nu vrea să vândă mărcile Jaguar şi Land Rover decât dacă situaţia financiară a companiei este mai rea decât a estimat conducerea acesteia.