Ford Motor a marcat sfârşitul unei ere pentru industria auto din Statele Unite, anunţând în această săptămână că va renunţa la producţia multora dintre autoturismele sale consacrate, urmând să se concentreze pentru a oferi în schimb americanilor ceea ce doresc, şi anume camionete şi modele crossover, relatează MarketWatch.
Până în 2020, numai 20% din portofoliul nord-american de vehicule al Ford va fi format din autoturisme, ceea ce va implica o problemă reală atunci când preţurile petrolului vot creşte, iar productorii auto vor fi obligaţi să răspundă cererii de vehicule cu consum redus de carburant.
"Pe măsură că producătorii auto vor renunţa la maşini, vânzările vor scădea şi mai mult. Nimeni nu vrea să cumpere sfârşitul de gamă. Şi aceste scăderi ale vânzărilor vor fi un nou motiv pentru a renunţa la modele de autoturisme. Se va instala un circuit, un fel de spirală a morţii", a scris Richter.
În timp ce Ford şi General Motors se vor îndepărta tot mai mult de vehiculele mici, branduri străine precum Toyota le vor păstra, cel puţin în termeni relativi, şi în cele din urmă vor profita de benzina mai scumpă, a arătat analistul.
"Când benzina va costa 7 dolari pe galon, dintr-o dată vor avea un best-seller, iar vaietele şi scrâşnitul din dinţi se vor face auzite până la Washington", a scris Richter într-o postare pe blog.
1. Cine-i "guru" Richter, cel citat?!
(mesaj trimis de anonim în data de 28.04.2018, 12:09)
Trati-va cititorii cu mai mult respect!
2. Cine-i Richter nene?
(mesaj trimis de Marius în data de 28.04.2018, 16:19)
Mihaela Dan spune-ne si noua cine este Richter, te rugam. Te-ai trezit si tu asa scriind intre doua farduri.