FRANCIZA Radiografia unei francize: SUNTRO

Corina Driga, franchise consultant
Ziarul BURSA #Companii #Franciză / 2 martie 2007

Radiografia unei francize: SUNTRO

În cultura modernă, occidentală, o piele uniform bronzată a constituit un simbol al sănătăţii, al bunei dispoziţii şi al bunăstării. Un aspect tonic, tineresc, aşa cum este redat de bronz, reprezintă pentru mulţi un factor esenţial pentru a avea succes, mai ales în societatea de azi, în care accentul este pus foarte mult pe imagine şi pe aspectul exterior. Astfel, indiferent de anotimp, din ce în ce mai mulţi oameni, bărbaţi şi femei, vizitează saloanele de tip "solar" pentru a-şi asigura un ten bronzat. Românii nu se lasă nici ei mai prejos şi, începând de la vedetele de televiziune până la oamenii obişnuiţi, din ce în ce mai mulţi frecventează astfel de saloane.

Cât de sănătoasă este o astfel de bronzare, însă, într-un salon specializat? Conform specialiştilor, radiaţiile solare sunt mult mai puternice faţă de cele utilizate de aparatura dintr-un salon şi acoperă întreg spectrul de ultraviolete. Radiaţiile solare pot arde pielea. Expunerea la ultraviolete într-un aparat de bronzare care are toate certificările necesare înseamnă o expunere la doze de radiaţii controlate şi mult mai scăzute decât în cazul expunerii la soare. În afară de aspectul plăcut conferit pielii, bronzarea are şi efecte terapeutice, precum stimularea absorbţiei vitaminei D3 în organism, necesară pentru asimilarea calciului în oase, şi deci la reducerea riscului apariţiei osteoporozei, boală frecvent întâlnită la femeile trecute de o anumită vârstă.

Ca o dovadă a popularităţii bronzării artificiale, în România s-au deschis numeroase saloane specializate. Însă, ce garanţii au utilizatorii că aparatele respective sunt sigure, performante şi au toate certificările necesare? Nemţii de la SUNTRO Gmbh au creat această companie prin fuziunea mai multor firme de profil care, de peste două decenii, contribuie la dezvoltarea acestui domeniu în Germania. Inovaţii precum primul manager de studio, primul sistem de comandă, primul sistem digital de muzică şi altele dovedesc substanţa de viitor a SUNTRO. Tehnica inovatoare aduce ca un prim factor important de succes un bronz cu efect natural, uniform şi de durată. Cele mai moderne tehnici de bronzare şi produsele de calitate fac din bronz o frumuseţe vie.

Succesul studiourilor de bronzare care utilizează tehnologia şi inovaţiile create de către specialiştii germani a condus, evident, la crearea francizei SUNTRO pentru deschiderea şi operarea unui salon care îmbină cele mai noi tehnici de bronzare şi de îngrijire. În schimbul sumei de 50.000 de euro, care include şi taxa de intrare în sistem, noul francizat are acces la un concept novator şi primeşte un salon de solar la cheie: trei aparate de bronzare, cabină, software şi hardware, sistem de control, sistem de comandă, sistem de dotare a salonului de cosmetică, instalaţie digitală de muzică, reclamă luminoasă vizibilă din exterior etc. În această sumă sunt incluse şi costurile de montaj şi de instalare. O singură zi este suficientă pentru ca toate echipamentele să fie montate, iar sistemele să fie instalate. De asemenea, această sumă se plăteşte în trei rate; în plus, amenajarea sau renovarea locaţiei propriu-zise, conform indicaţiilor francizorului, necesită alţi 5.000 - 7.500 euro. Dintre aceştia, 78% revin bunurilor ce se vor lua în leasing precum bănci pentru bronzat, computere şi sisteme tehnice care pot fi finanţate fără probleme de către partenerul SUNTRO.

Redevenţa este de 50 euro/lună în primele 6 luni; 100 euro/lună în următoarele 6 luni; 150 euro/lună în al doilea an, 200 euro/lună în al treilea an şi 250 euro/lună pentru al patrulea şi, respectiv, al cincilea an.

Francizorul oferă francizaţilor mai multe pachete de servicii interconectate: un concept testat de afacere cu un avantaj concurenţial clar şi o imagine pozitivă; o tehnică inovatoare şi orientată spre wellness; drepturi de protecţie referitoare la marcă; ajutor din partea managementului pentru căutarea locaţiei, organizare, acţiuni de marketing; manualele francizei cu toate informaţiile de care aveţi nevoie pentru a conduce cu succes centrul de bronzare; training la sediul francizatului timp de o săptămână sau până la zece zile şi organizarea de evenimente pentru schimb de experienţă sub formă de conferinţe, programe de instruiri, sesiuni de lucru. Conceptul, tehnica şi marketing-ul sunt elaborate de departamentul central, testate şi puse la dispoziţie francizaţilor prin programe de instruire şi consiliere, astfel încât francizaţii să se poată concentra pe deplin asupra clienţilor şi colaboratorilor.

Datorită pachetului de opţiuni pentru franciză şi a suportului pe care îl primeşte, în funcţie de concept şi locaţie, francizatul trebuie să atingă pragul de rentabilitate după trei până la opt luni. La aproximativ 20 de clienţi în medie pe zi, se aşteaptă o cifră de afaceri anuală de aproape 60.000 Euro.

imooffice@gmail.com

www.fbb.ro

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

19 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9769
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7110
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3354
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9529
Gram de aur (XAU)Gram de aur399.1947

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb