FrieslandCampina România lansează strategia de dezvoltare dedicată fermierilor din Ardeal

Ionuţ Stănescu
Companii #Agro-alimentar / 29 septembrie 2016

FrieslandCampina România lansează o strategie care vizează dezvoltarea pe termen lung a fermelor partenere din Ardeal, se arată într-un comunicat al companiei.

Obiectivele acestei strategii includ creşterea calităţii şi cantităţii laptelui furnizat de ferme, scăderea costurilor pentru fermieri, optimizarea producţiei de lapte în timpul anului, creşterea numărului de vaci per fermă până la o dimensiune optimă pentru a asigura sustenabilitatea acestora pe termen lung şi eliminarea pierderilor, atât pentru FrieslandCampina România, cât şi pentru fermieri, susţine compania.

"Pe fermierii noştri, de la care colectăm anual 75 milioane litri de lapte, îi sprijinim în dezvoltarea fermelor la un nivel sustenabil şi profitabil pe termen lung. Astfel, le oferim fermierilor noştri acces la resurse şi cunoştinţe de ultimă generaţie, precum şi posibilitatea eficientizării afacerilor din jurul fermelor", a declarat Laurenţiu Gioroc, dairy development manager FrieslandCampina România.

Pe parcursul acestui an, compania a colaborat cu aproximativ 700 de producători de lapte.

Potrivit sursei citate, strategia mai presupune ca fermierii din Ardeal să aibă acces la cunoştinţe de ultimă oră din domeniu. Aceştia vor participa la cursuri de pregătire susţinute de experţi în domeniu şi vor beneficia de schimburi de experienţă, prin vizite la ferme din Olanda şi Germania.

Primii 50 de fermieri participanţi s-au întâlnit cu experţi olandezi în această vară, iar până la finalul anului 100 dintre ei vor fi instruiţi în cadrul programului. Aceştia vor avea, astfel, posibilitatea să îşi îmbunătăţească cunoştinţele în domenii importante, precum: creşterea viţeilor, utilizarea rezultatelor de laborator pentru lapte în îmbunătăţirea raţiilor, observarea şi înţelegerea semnalelor transmise de vaci.

De asemenea, compania precizează le oferă suport financiar fermierilor, prin facilitarea accesului la diverse scheme de finanţare, cum ar fi plata în avans, pentru fermieri.

FrieslandCampina România este parte din compania olandeză FrieslandCampina, care se ocupă cu fabricarea de produse lactate şi colectarea laptelui. FrieslandCampina este prezentă pe piaţa din România cu brandurile Napolact, Milli, Oke şi Dots şi oferă produse precum: lapte de consum, iaurt, brânză, unt, lapte praf, zer praf şi gustări pe bază de lapte.

FrieslandCampina România colectează laptele de la o reţea de fermieri din Ardeal.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

19 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9769
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7110
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3354
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9529
Gram de aur (XAU)Gram de aur399.1947

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb