Platforma multi-categorie Glovo, care oferă acces la o varietate largă de produse, aniversează cinci ani pe piaţa din România, iar pentru anul în curs anunţă continuarea planului de consolidare a operaţiunilor sale la nivel local.
Potrivit reprezentanţilor companiei, consolidarea operaţiunilor va fi realizată atât în ceea ce priveşte oraşele în care platforma este prezentă, cât şi în adăugarea de noi parteneri în aplicaţie, astfel încât să ofere o varietate cât mai mare de produse.
Alexandra Dinovici, General Manager Glovo România, a declarat ieri, într-o conferinţă de presă: "Cinci ani de Glovo reprezintă un moment important pentru noi, de aceea, primul lucru pe care vrem să-l facem este să mulţumim celor care ne-au ajutat să ajungem aici: utilizatori, parteneri, curieri, echipa locală, globală, iar lista poate continua. Acum, Glovo România este pe locul al doilea în întregul reţelei în ceea ce priveşte volumul comenzilor. Să ajungem să fim prezenţi în peste 75 de oraşe din România şi să avem peste 12.000 de locaţii partenere active în primii cinci ani este o mare reuşită. Ne-am dezvoltat mulţumită celor care au avut încredere în noi şi care au apelat la noi de fiecare dată când au avut nevoie, indiferent de necesitatea lor".
• România - hub regional pentru Glovo
România este un hub regional, fiind cea mai mare piaţă din regiune şi ocupă al doilea loc în reţeaua Glovo, care este formată din 25 de ţări. În acest context, în biroul din Bucureşti activează şi echipele regionale care asigură, alături de echipele locale, continuarea operaţiunilor Glovo din România, Republica Moldova, Serbia, Croaţia, Muntenegru, Slovenia, Bosnia şi Herţegovina şi Bulgaria.
Conform Glovo, planurile de creştere vizează şi echipa locală, care în prezent numără circa 200 de angajaţi permanenţi.
• Cele mai active oraşe în care operează Glovo - Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara, Iaşi, Constanţa
Oficialii companiei amintesc că primii cinci ani ai aplicaţiei Glovo în România au însemnat o concentrare foarte mare pe îndeplinirea obiectivului de expansiune şi consolidare locală, astfel încât acum serviciul Glovo este disponibil în 75 de oraşe din România, iar printre cele mai active oraşe în care platforma operează se numără Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara, Iaşi şi Constanţa. Numărul de parteneri Glovo a continuat să crească, iar în prezent cuprinde peste 12.000 de locaţii partenere active, din diferite categorii de produse, un procent semnificativ fiind reprezentat de întreprinderi mici şi mijlocii (IMM-uri), pentru care Glovo a devenit un aliat digital în dezvoltarea acestora.
De la lansarea Glovo pe piaţa din România, utilizatorii au plasat peste 66 de milioane de comenzi, beneficiind de peste 275 de milioane de produse livrate. Un utilizator din Cluj-Napoca a plasat 3.328 de comenzi în ultimii cinci ani, ceea ce înseamnă că acesta a efectuat, în medie, aproximativ două comenzi pe zi timp de cinci ani. Cea mai scumpă comandă înregistrată pe Glovo îi revine unui utilizator care a comandat produse de la supermarket în valoare de aproximativ 12.000 de euro.
În prezent, flota parteneră a companiei numără peste 6.500 de curieri activi care livrează prin intermediul platformei. Recordul pentru cele mai multe comenzi livrate îi revine unui curier care a onorat aproape 34.000 de comenzi de-a lungul celor cinci ani.