HNC - healthcare communication, cea mai mare agenţie full-service specializată în comunicarea medicală din România, va prezenta 100 de concepte creative pentru companiile farmeceutice ce vor participa la Conferinţa Naţională a Medicilor de Familie din 25-29 martie 2009 de la Palatul Copiilor, anunţă un comunicat al agenţiei.
Şerban Porfireanu, Managing partner HNC - healthcare communication, declară: "La Conferinţa Naţională a Medicilor de familie din acest an vrem să punem la bătatie 100 de concepte creative pentru companiile farmeceutice care vor fi prezente alături de noi pentru a le reaminti acestora că munca noastră este complementară: un produs medical de ultimă generaţie are nevoie să fie comunicat eficient pentru a avea succes, iar o campanie creativă trebuie să aibă în spate un produs eficient pentru a răspunde nevoilor companiei şi ale publicului."
La eveniment vor fi prezenţi aproximativ 1.800 de medici de familie şi 58 de importante companii care activează pe piaţa medicală din România, printre care: Zentiva, Sanofi Aventis, Glenmark, Ozone sau Danone Health & Nutrition.
Pentru anul 2009 HNC - healthcare communication îşi propune să devină o prezenţă constantă la asemenea evenimente medicale, deoarece abordarea directă, într-un mediu familiar interlocutorului s-a dovedit a fi o strategie eficientă de new business.
HNC - healthcare communication este cea mai mare agenţie full-service specializată în comunicarea medicală din România. Înfiinţată în 1999, HNC a colaborat de-a lungul timpului cu importante companii farmaceutice precum: Pfizer, Bayer Schering Pharma, Roche, Danone, Zentiva, Teva, Servier, Centrofarm, CSC Pharmaceuticals, ADM Farm, Farmexpert, Ewopharma, sau Siepcofar, dar şi cu importante instituţii medicale precum: Ministerul Sănătăţii Publice, Asociaţia Română a Producătorilor Internaţionali de Medicamente (ARPIM) sau Societatea Română de Gastroenterologie.