Huawei şi-a consolidat prezenţa pe segmentul de smartphone-uri în 26 de pieţe din regiunea CEE&Nordic, din Stockholm şi până în Atena, înregistrând o creştere a vânzărilor de la an la an cu peste 20% mai mare, potrivit unui comunicat de presă remis Redacţiei.
"Huawei şi-a consolidat poziţia în regiunea CEE&Nordic cu peste 20%", a declarat Fred Wangfei, Director of Huawei Romania Consumer Business Group.
"Suntem siguri că, în 2018, datorită noilor smartphone-uri care oferă clienţilor noştri experienţe intuitive şi accesibile, vom reconfirma dedicarea noastră", a continuat Fred Wangfei.
În comunicat se precizează: "Huawei observă o creştere a cererii de smartphone-uri pentru întreaga gamă de produse, de la flagship-uri şi până la modelele mid-range. Pentru a analiza schimbările din industrie şi pentru a obţine mai multe date şi informaţii despre preferinţele consumatorilor, în noiembrie 2017, Huawei a sponsorizat un studiu pregătit de IDC (International Data Corporation), intitulat «Mobile AI şi Viitorul Dispozitivelor Inteligente». Astfel, rezultatele obţinute arată că în anul 2016 au fost vândute 5,6 smartphone-uri per computer vândut. Conform estimărilor IDC, până în 2021, peste 60 % din populaţia lumii va deţine un smartphone, iar informaţiile se reflectă în creşterea constantă şi semnificativă a vânzărilor înregistrate de Huawei Consumer Business Group".