HUAWEI AppGallery anunţă că, în anul 2020, numărul aplicaţiilor disponibile în magazin a crescut cu 83%, iar numărul utilizatorilor activi lunar cu 33% , scrie un comunicat de presă al Huawei.
Câteva dintre cele mai importante rezultatele obţinute în ultimul an sunt reprezentate de atingerea pragului de 2.3 milioane de utilizatori înregistraţi în plaftormă (cu o creştere de 77% faţă de anul trecut), înregistrarea unui număr de 300.000 de dezvoltatori din afara Chinei, alături de creşterea audienţei globale a AppGallery la 530 de milioane de utilizatori activi lunar. În Europa au fost înregistrate creşteri de 61,5% faţă de anul precedent, HUAWEI AppGallery deţinând în prezent peste 42 de milioane de utilizatori.
În plus, în AppGallery sunt acum disponibile aproximativ 120.000 de aplicaţii integrate cu HMS Core, înregistrând o creştere de 118% faţă de anul precedent. De asemenea, platforma a înregistrat şi o distribuţie de 384,4 miliarde de aplicaţii în 2020, cu 174 miliarde mai mult decât în anul precedent.
Un aspect important este faptul că jocurile reprezintă pilonul principal în extinderea gamei de aplicaţii, în prezent fiind disponibile în platformă cu peste 500% mai multe jocuri comparativ cu luna martie 2020 a anului trecut. Utilizatorii Huawei sunt printre primii care au experimentat jocuri inovatoare din întreaga lume, lansate anul trecut în AppGallery: AFK Arena, Asphalt 9: Legends, Clash of Kings şi multe altele.
AppGallery şi-a concentrat eforturile asupra colaborării cu dezvoltatorii, atât la nivel local, cât şi la nivel global, pentru a le aduce utilizatorilor cele mai relevante aplicaţii, contribuind astfel la creşterea numărului de dezvoltatori care lucrează cu platforma şi oferind mai multe opţiuni utilizatorilor din întreaga lume, potrivit comunicatului.
Aplicaţii precum PicsArt au fost printre primele care au beneficiat de peste 300 de milioane de descărcări în China continentală. FaceTune 2 şi Mondly au înregistrat rezultate similare, cu 2.2 milioane, respectiv 350.000 de descărcări.
De asemenea, AppGallery a făcut posibil ca peste 10.000 de aplicaţii chinezeşti să pătrundă pe pieţele străine şi să diversifice experienţa utilizatorilor globali. Exemple de aplicaţii chinezeşti care au ajuns la publicul global prin AppGallery sunt Pascal's Wager, Rise of Kingdoms: Lost Crusade şi Night of Full Moon, conchide comunicatul.