IAA în casă nouă

N.I.
Ziarul BURSA #Companii / 31 iulie 2007

Sediul din Calea Victoriei nr. 126, et. 3 reuneşte IAA, UAPR şi BRAT. O dată cu lansarea IAA House, organizaţia anunţă şi rebrandingul IAA la nivel internaţional.

Aseară, în prezenţa membrilor organizaţiei şi a jurnaliştilor, IAA România a inaugurat primul sediu propriu al asociaţiei, după 13 ani de activitate.

Sediul care are o suprafaţă de aproximativ 500 m2 si se află într-o clădire istorica, aflată în plin centrul Capitalei (Calea Victoriei Nr 126, etaj 3). El a fost atribuit de către Primăria Municipiului Bucureşti în vara anului trecut, ca urmare a recunoaşterii implicării şi eforturilor depuse de IAA (ca partener al Primăriei) pentru rezolvarea şi reglementarea multor aspecte de interes pentru industria românească de publicitate.

"IAA House este rezultatul eforturilor susţinute ale Board-ului IAA şi ale sponsorilor Unilever, Stella Artois şi ale domnului Vlad Ruţă, de a avea fizic un loc de întâlnire al întregii industrii de publicitate din România, adunând sub acelaşi acoperiş IAA, BRAT şi UAPR. De asemenea, IAA House va găzdui cursurile Şcolii IAA, dar şi conferinţele, workshop-urile şi seminariile organizate în folosul industriei", a declarat Victor Dobre, director executiv al IAA şi responsabil de acest proiect.

De altfel, şi celelalte organizaţii ale industriei de comunicare vor beneficia de sprijinul IAA pentru organizarea de evenimente în acest sediu, în demersul de a deveni un loc reprezentativ pentru întreaga industrie de advertising din România.

Evenimentul de lansare al noului sediu a purtat semnătura ARBO Events, membru al ARBOmedia Group. Toţi participanţii la eveniment au fost invitaţi să-şi lase amprenta fizică pe sediul organizaţiei.

Totodata, International Advertising Association a anunţat şi rebrandingul organizatiei - Inspiring Excellence in Communications Worldwide. Acest moment de deschidere către toate ramurile comunicării a fost marcat şi de acceptarea în cadrul organizaţiei a primei agenţii de relaţii publice.

"International Advertising Association nu mai este de mult doar organizaţia industriei de publicitate la nivel global. Acum în structura sa cuprinde atât agenţii de publicitate cât şi cleinti, agenţii de research şi de media, agentii de PR, case de productie şi trusturi de presă. Era nevoie ca acest aspect să se regăsească şi la nivelul identităţii organizaţiei şi de aici rebrandingul IAA şi sloganul Inspiring Excellence in Communications Worldwide", explică Felix Tătaru, preşedinte al IAA România.

IAA este organizaţie tripartită, un parteneriat strategic unic, ce reprezinta interesele comune ale tuturor disciplinelor din întregul spectru al comunicărilor de marketing - de la clienţi şi agenţii de publicitate până la mass media. Este o asociaţie ce cuprinde toate disciplinele implicate în construirea unei mărci şi are o organizare globală, cu baze în 96 de ţări.

Are în compoziţie 110 de companii, firme care fac publicitate pentru produsele/serviciile lor, medii şi agenţii de publicitate. Rolul său este să promoveze în România standardele internaţionale recunoscute în domeniul publicităţii.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

16 Aug. 2024
Euro (EUR)Euro4.9754
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5278
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2123
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8414
Gram de aur (XAU)Gram de aur358.6134

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
hipo.ro
hipo.ro
energyexpo.ro
roenergy.eu
rommedica.ro
prow.ro
aiiro.ro
oaer.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb