Secom, companie românească specializată în importul, distribuţia şi comercializarea de produse naturale pentru sănătate şi frumuseţe, a înregistrat anul trecut afaceri de 54,8 milioane de lei (12,2 milioane de euro), în creştere cu 19% faţă de 46,1 milioane de lei (10,2 milioane de euro), în 2014, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
Compania a continuat dezvoltarea reţelei de magazine proprii, ajungând la 8 unităţi, după ce la finalul anului a lansat câte un magazin în Braşov şi Bacău. Valoarea investiţiilor demarate de Secom în 2015 a fost de 1,87 milioane de euro, resurse direcţionate în lucrările de extindere a sediului administrativ şi a depozitului, lansarea noilor magazine şi în strategia de informare şi promovare.
"Secom îşi menţine trendul de creştere peste nivelul pieţei, iar rezultatele înregistrate în 2015 sunt atât confirmarea evoluţiei organice, dar şi a eforturilor de informare şi educare a pieţei româneşti. Am câştigat încrederea consumatorilor prin produse de calitate, cu ingrediente inovatoare, prin informare etică şi corectă, iar acest lucru se poate vedea în dezvoltarea noastră. Ne propunem ca din 2016 să accelerăm ritmul de dezvoltare şi să ajungem la o cifră de afaceri de 15,5 milioane de euro. Principalii vectori care ne vor ajuta să atingem acest obiectiv sunt inovaţia, performanţa echipei şi acoperirea unor arii terapeutice noi", declară Lucia Costea, Managing Partner Secom.
Pentru 2016, Secom vizează dublarea investiţiilor în promovarea principalelor branduri şi creşterea cotei de piaţă pe principalele arii terapeutice. Compania vizează extinderea reţelei de magazine în zona de vest a ţării, cu două-trei unităţi.
Conform sursei citate, strategia pentru 2016 mai include investiţii complexe în dezvoltarea resurselor umane prin implementarea de programe de training, precum şi achiziţia de noi softuri care să faciliteze activitatea echipei şi un mai bun management al întregului business.
"Secom este o companie în care oportunitatea şi dezvoltarea sunt cuvintele de ordine. În 2004, atunci când demaram activitatea de import, în Secom eram doi oameni. Astăzi compania numără 120 de angajaţi la nivel naţional. La începutul acestui an am înfiinţat un nou department - Trade Marketing, iar până la finalul lui 2016 ne propunem să ajungem la o echipă de 150 de angajaţi", adaugă Lucia Costea, Managing Partner.