Grupul hotelier Orbis a înregistrat, în prima jumătate a anului 2017, o creştere de 6,2% a veniturilor, până la 160 milioane euro şi o creştere a EBITDA de două cifre, cu 23,1%, până la 47,6 milioane euro, potrivit unui comunicat de presă transmis redacţiei.
Conform sursei citate, în prima jumătate a anului 2017, compania şi-a schimbat structura organizatorică şi acum se concentrează mai mult pe gestionarea pieţelor în loc de branduri particulare, iar acest pas permite funcţionarea mai eficientă şi abilă a stocului de paturi în destinaţiile-cheie.
Orbis a semnat 7 noi contracte de de franciză şi de management pentru un total de 940 de camere, ceea ce va permite Grupului să intre în două noi destinaţii - Serbia şi Bosnia-Herţegovina - chiar anul acesta. Pe lângă expansiunea bazată pe francize şi contracte de management (light assets), Orbis continuă dezvoltarea a 6 proiecte subsidiare (560 de camere în total), care se vor alătura Grupului în următorii ani, mai arată comunicatul.
Gilles Clavie, Preşedinte şi CEO al Orbis S.A. a declarat: "Performanţa noastră din prima jumătate a anului 2017 şi perspectivele pozitive pentru următoarele luni se reflectă în previziunile operaţionale EBITDA pentru anul 2017, de 106-108 milioane euro".
Potrivit Grupului Orbis, compania rămâne, de asemenea, activă pe piaţă, în căutarea unor ţinte potenţiale de achiziţie datorită poziţiei sale puternice de numerar.
Grupul hotelier Orbis este cel mai mare lanţ de hoteluri din Polonia şi Europa Centrală. Orbis deţine 117 hoteluri şi este singurul licenţiator pentru toate brandurile Accor în 16 ţări: Bosnia şi Herţegovina, Bulgaria, Croaţia, Cehia, Estonia, Ungaria, Letonia, Lituania, Macedonia, Moldova, Muntenegru, Polonia, România, Serbia, Slovacia şi Slovenia.