Dynamic Parcel Distribution România, unul dintre principalii jucători pe piaţa locală de coletărie şi curierat expres, a raportat, pentru primele şase luni din 2011, o cifră de afaceri de 17,45 milioane lei, în creştere cu 25% faţă de perioada similară a anului precedent.
Din datele publicate miercuri de către companie reiese faptul că profitul din primul semestru al acestui an a fost cu 17% peste valoarea din primele şase luni din 2010.
În ceea ce priveşte cifra de afaceri pentru finalul anului în curs, oficialii DPD România estimează o creştere a acesteia cu 25%.
Bugetul de investiţii alocat pentru 2011 este de 500.000 euro şi se va îndrepta către dezvoltarea capacităţilor logistice, automatizare şi implementarea de noi servicii.
DPD România este unul dintre principalii jucători pe piaţa locală de coletărie şi curierat expres. Acţionarul majoritar este GeoPost, subsidiara La Poste (Poşta Franceză), numărul doi pe piaţa europeană de profil.
Sucursala locală a companiei activează pe piaţă din 2008, prin preluarea Pegasus, prima companie de livrări urbane din România, înfiinţată în 1997.
În prezent, DPD România se numără printre primele cinci companii de curierat rapid şi coletărie din ţară, cu peste 500 de angajaţi, inclusiv francizele, 74 depozite şi 12.000 de colete livrate zilnic, atât pe teritoriu naţional, cât şi în peste 220 de ţări din întreaga lume.