MedLife, liderul pieţei de servicii medicale private din România, a raportat afaceri de 27,6 milioane euro în primul trimestru şi estimează să ajungă la 117 mil. euro până la sfârşitul anului, existând premisele depăşirii acestei cifre, potrivit reprezentanţilor companiei, transmite un comunicat de presă remis redacţiei.
"2016 a început foarte promiţător. Am demarat un nou program de investiţii ca urmare a contractării creditului în valoare de 56 milioane de euro, şi am anunţat alte două tranzacţii noi. În continuare, suntem în discuţii avansate cu 3-4 operatori mari şi dacă vom finaliza respectivele tranzacţii credem că vom atinge un nou record istoric, respectiv o cifră de afaceri cumulată la nivel de grup între 130 şi 150 milioane euro", a spus Mihai Marcu, preşedinte CA MedLife.
Adiţional tranzacţiilor aflate în curs, MedLife continuă să îşi consolideze poziţia la nivel naţional şi prin proiecte de tip green field. Astfel, pentru a doua jumătate a anului compania şi-a propus să deschidă două clinici noi în Braşov şi Ploieşti, urmând să ajungă la o reţea de 35 de uniţăţi medicale de mari dimensiuni în Bucureşti şi în ţară.
"Deschiderea celor două clinici noi vine ca rezultat al cererilor pe care le avem din partea clienţilor multinaţionali. Piaţa pachetelor de prevenţie a crescut foarte mult la nivel local. În primul trimestru, numărul arondaţilor la serviciile noastre de prevenţie şi profilaxie medicală a crescut cu 17.000 astfel încât întreg portofoliu de arondanţi MedLife la nivel naţional a ajuns la 450.000 de clienţi corporate", a mai spus Mihai Marcu.
Pe lângă investiţiile în clinci, MedLife intenţionează să investeasă în extinderea Life Memorial Hospital, cel mai mare spital al grupului. Compania, va inaugura în a doua jumătate a anului un departament de radioterapie. Life Memorial Hospital va deveni astfel, primul spital pavilionar din sectorul medical privat, cu o suprafaţă construită de peste 20.000 mp, în următorii trei ani, la care se adaugă 10.000 mp de spaţii exterioare pentru parcări şi un parc special amenajat pentru clienţii spitalului.
"Intenţia de a intra pe o nouă nişă medicală, radioterapie oncologică, reprezintă un pas firesc în dezvoltarea noastră pe segmentul spitalicesc. În ultimii ani complexitatea cazuriilor medicale gestionate în spitalele noastre a crescut foarte mult, iar partea de chirurgie oncologică a început să aibă o pondere din ce în ce mai mare în numărul intervenţiilor chirurgicale pe care le derulăm", a mai adăugat Mihai Marcu, conform sursei citate.
În următoarele 12 luni compania are ca obiectiv şi prezenţa cu unităţi proprii în Sibiu, Alba Iulia, Oradea, Suceava şi Bacau, având ca primă opţiune achiziţii de pachete majoritare şi colaborarea cu antreprenori locali.
MedLife activează pe piaţa din România din 1996, fiind cel mai mare operator privat de servicii medicale de pe piaţa locală, se mai menţionează în comunicat.
În prezent, MedLife îşi desfăşoară activitatea în 16 Hyperclinici din Bucureşti, Timişoara, Braşov, Arad, Craiova, Galaţi, Iaşi şi Cluj, 23 de laboratoare proprii de analize, 10 unităţi spitaliceşti în Bucureşti, Braşov, Arad, Craiova şi Iaşi, dintre care un spital de Pediatrie, unul de Ortopedie şi unul de Obstetrică-Ginecologie, 3 maternităţi în Bucureşti şi în ţară, 32 de centre medicale generaliste în Bucureşti şi în ţară, 14 centre de excelenţă cu specializare unică, 8 farmacii proprii reunite sub reţeaua PharmaLife Med şi în colaborare cu 140 de clinici medicale partenere din toată ţara.