În intervalul ianuarie - martie, Grupul Orange România a realizat o cifră de afaceri consolidată în valoare de 384 de milioane de euro.
Dinamica pieţei în T1 2022 este reflectată de creşterea vânzărilor de echipamente, în pofida contextului global nefavorabil pricinuit de lipsa stocurilor, dar şi de diminuarea veniturilor din servicii, provocate de scăderea ratelor de terminaţie.
La 31 martie 2022, Grupul Orange România oferea servicii mobile către 10,5 milioane de clienţi[iii], servicii fixe în bandă largă către 1,32 milioane de clienţi, iar servicii de televiziune prin cablu şi satelit către 1,5 milioane de clienţi.
Pentru Orange în România, trimestrul întâi a fost marcat de finalizarea tranziţiei Orange Romania Communications[iv] către brandul Orange şi de lansarea primei oferte comune de servicii fix-mobil destinată tuturor clienţilor Orange şi Orange Romania Communications. Cele două companii continuă să funcţioneze ca două entităţi juridice separate.
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 26.04.2022, 12:38)
Orange a avut aceste realizari deoarece, in contrast cu multe alte firme concurente, are o politica cinstita fata de clientii sai. Ofertele acceptate de clienti nu sunt umflate mereu, mereu, prin prevederi contractuale bazate pe... consideram acceptata modificarea, daca pana la... nu .. mesaj, nu sunati.. trimiteti.. sau alte porcarii necinstite. Ca multi nu au timp si chef sa sune.. trimita.. anunte.. si .. Personalul Orange, in mare parte, are o atitudine neagresiva si, in relatiile cu clientii isi prezinta ofertele cu eleganta si politete (chiar daca si cu staruinta).
Multe firme ar trebui sa invete de la ei.