Euroexpo şi Tehnic Media inaugurează cea de-a treia ediţie a Demo Metal, dedicată industriei de prelucrare a metalelor, ce va avea loc între 28 şi 31 mai la Romaero Băneasa, Bucureşti, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
Evenimentul reuneşte reprezentanţi ai companiilor din domeniu din ţară şi străinătate, precum şi numerosi specialişti interesaţi de evoluţiile tehnologice ale industriei. Ediţia de anul acesta a Demo Metal include 56 de companii specializate în prelucrarea metalelor.
În spaţiul expoziţional de la Romaero vor putea fi observate materii prime şi semifabricate, maşini unelte pentru tăiere, debitare şi prelucrare prin aşchiere, utilaje pentru prelucrarea tablelor, scule, echipamente de sudură şi consumabile, lubrifianţi, soluţii de spălare şi finisare a pieselor, soluţii pentru tratamentul suprafeţelor, precum şi aparatură de măsură şi control şi software specializat.
În cadrul ediţiei de anul acesta, o parte a companiilor expozante vor organiza o linie de prelucrare care prezintă un sistem complet de producţie. Linia va pune în evidenţă operaţiunile tehnice implicate în obţinerea unui reper finit specific industriei auto. Publicul specialist va putea observa piesa trecând prin operaţiuni de scanare 3D, debitare, frezare, cifare, tratament termic, strunjire, control dimensional activ şi control de formă şi rugozitate.
Pentru a veni în întâmpinarea nevoii de informare şi comunicare a publicului specialist, Demo Metal include un spaţiu dedicat - Know How Transfer Forum, unde vor fi realizate prezentări de noi echipamente şi tehnologii, conferinţe tematice şi training-uri. Demo Metal sprijină astfel răspândirea celor mai noi cunoştinţe în industrie şi contribuie la construcţia unui mediu de afaceri eficient.
La Demo Metal 2014, majoritatea expozanţilor vor acorda discounturi exclusive între 5-40 %.
Ajuns anul acesta la a treia ediţie, târgul are o suprafaţă expoziţională totală de 5.300 de metri pătraţi - ceea ce reprezintă o creştere de aproximativ 10% comparativ cu ediţia anterioară a evenimentului, care a fost vizitată de 1.200 de specialişti, se mai arată în comunicare.