Începând de anul acesta, clienţii ING Bank persoane fizice au posibilitatea de a se programa online pentru vizitele în Office-urile băncii. Programarea nu este obligatorie, ci garantează reducerea timpului de aşteptare, ţinând cont în acelaşi timp de măsurile de distanţare socială pentru siguranţa clienţilor şi a angajaţilor, conform unui comunicat remis redacţiei.
Programările se pot realiza online pe pagina oficială a băncii ING Bank - Programare vizită ING Office sau din secţiunea de contact a site-ului. Acestea se fac foarte simplu, doar alegând ziua, ora şi office-ul. Clienţii sunt rugaţi să ajungă la ora programării, pentru a evita pierderea priorităţii. În cazul unor întârzieri mai mari de 10 minute, clienţii vor fi invitaţi în ordinea sosirii în sucursală. În cazul clienţilor persoane juridice, aceştia au posibilitatea de a se programa telefonic prin apelarea office-ului dorit. Numerele de telefon ale Office-urilor ING sunt afişate pe ing.ro, la secţiunea Contact.
În medie, clienţii ING trec pragul unui ING Office o dată pe an. Totuşi, ei accesează aplicaţia ING Home'Bank o dată la două zile. Prin intermediul acesteia, clienţii au posibilitatea de a accesa de oriunde şi oricând aproape toate serviciile şi produsele pe care banca le poate pune la dispoziţie: plăţile către prieteni (prin numărul de telefon), transferuri, plata facturilor, comandarea unui card, deschiderea unui cont de economii, top-up pentru cartela de telefon, accesarea unui credit de nevoi personale, investirea în fonduri mutuale, localizarea ATM-urilor şi chiar realizarea unei asigurări de viaţă.
În contextul pandemic, în care siguranţa clienţilor şi angajaţilor ING este pe primul loc, pe ing.ro există o pagină dedicată cu tutoriale video pentru toate operaţiunile pe care clienţii le pot face din aplicaţia ING Home'Bank, de pe telefon, în siguranţă.