INTENŢIONÂND SĂ DIMINUEZE CU O TREIME AMBALAJELE FOLOSITE, Unilever estimează că-şi va dubla cifra de afaceri, până în 2020

Emilia Olescu
Ziarul BURSA #Companii #Bunuri de Larg Consum / 21 noiembrie 2012

Unilever estimează că-şi va dubla cifra de afaceri, până în 2020

Sondaj: Românii sunt interesaţi să achiziţioneze produse sustenabile

Consumatorii români susţin că sunt interesaţi să achiziţioneze produse sustenabile, în primul rând pentru a oferi familiei un stil de viaţă mai sănătos, arată rezultatele unui sondaj despre percepţia românilor asupra sustenabilităţii, comunicat de Unilever South Central Europe.

Potrivit cercetării menţionate, românii consideră că cele mai importante caracteristici ale produselor sustenabile sunt diminuarea consumului casnic de apă şi energie (32,56%), exis­tenţa unui ambalaj reciclabil (27,99%) şi procurarea materiilor prime din surse sustenabile (21,58%).

Producătorul de produse de larg consum derulează Planul Unilever pentru un Stil de Viaţă Durabil, care are ca obiective globale reducerea cu o treime a ambalajelor folosite de companie, până în anul 2020, prin folosirea unor materiale mai uşoare, optimizarea designului sau eliminarea ambalajelor inutile. În acelaşi interval de timp, Planul prevede reducerea la jumătate a consumului de apă asociat cu utilizarea produselor Unilever de către consumatori.

Pe plan global, corporaţia şi-a propus să-şi dubleze cifra de afaceri, estimând că va ajunge la 80 miliarde euro, în 2020, de la 48 de miliarde euro - în prezent.

Jarek Malinowski, CEO Unilever South Central Europe, a declarat, ieri, în cadrul unei întâlniri cu presa: "La Unilever, credem că singurul model de business acceptabil în viitorul apropiat este cel bazat pe sustenabilitate. Sondajul efectuat recent în rândul consumatorilor români arată că aceştia sunt tot mai preocupaţi de adoptarea unui stil de viaţă mai sănătos, de reducerea facturilor de apă şi electricitate, într-un cuvânt - de sustenabilitate. Planul Unilever pentru un Stil de Viaţă Durabil ne ajută nu doar să le oferim produse sustenabile, ci şi să implementăm programe educaţionale care îi ajută pe consumatori să identifice acele mici acţiuni ce pot avea un impact pozitiv important asupra calităţii vieţii lor şi protecţiei mediului".

Sondajul citat mai arată că 30,51% dintre respondenţi ar fi dispuşi să plătească mai mult pentru un produs sustenabil, în timp ce 23,35% spun că, probabil, nu ar plăti un preţul mai mare pentru astfel de produse.

O proporţie de 38,56% dintre cei chestionaţi consideră că autorităţile sunt cele care deţin cel mai important rol în propunerea de soluţii pentru o dezvoltare durabilă, iar 13,77% dintre aceştia cred ca şi companiile au un rol în acest sens.

În privinţa activităţilor care au cel mai mare impact negativ asupra mediului, 51,65% dintre respondenţi consideră că transportul este cel mai poluant şi 41,13% cred că industria poluează cel mai mult.

Unilever, unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa bunurilor de larg consum din România, este cunoscut pentru portofoliul său de mărci în care sunt incluse Dero, Omo, Cif, Domestos, Coccolino, Dove, Rexona, Axe, Clear, Signal, Delma, Rama, Becel, Delikat, Knorr, Hellmann's, Algida, Lipton. Având o fabrică în Ploieşti, compania este prezentă în România din anul 1995, până acum investind aproape 125 de milioane de euro pe piaţa noastră.

Reprezentantul Unilever a precizat că, în acest an, una dintre cele mai bune pieţe pentru companie a fost cea românească.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

21 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9766
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7317
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3535
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9743
Gram de aur (XAU)Gram de aur405.9099

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb