Internetics premiaza eficienta proiectelor online, incepand cu editia din 2008. Directia in care se indreapta festivalul a fost marcata chiar de la editia 2007, cand criteriile de jurizare au inclus si eficienta.
Industria online, inca la inceputuri in intreaga lume, este si in Romania intr-o etapa de pionierat. In acest context, standardele acestei industrii sunt inca in formare, iar masurarea eficientei este inca pusa la indoiala de o serie de specialisti.
Internetics face un pas inainte si incearca sa mobilizeze aceasta industrie sa isi masoare eficienta. Pentru ca rezultate masurabile inseamna o evolutie a industriei si aceasta este una dintre misiunile asumate de festival: cresterea industriei online din Romania.
In cadrul Internetics se acorda an de an o serie de premii in competitia care reuneste, incepand cu 2008, trei categorii de concurs: una dedicata continutului online, o a doua dedicata afacerilor online si o alta publicitatii si comunicarii online.
Internetics asista de opt ani evolutia industriei online din Romania si a premiat an de an cei mai buni si inovatori reprezentanti ai acesteia.
Festivalul continua sa asiste si sa promoveze dezvoltarea online-ului romanesc si intentioneaza sa incurajeze evolutia continutului in acest cadru si functionarea corecta si eficienta a acestuia.
Internetics are incredere in dorinta de standardizare si de evolutie a tuturor celor care activeaza in acest domeniu si tocmai de aceea crede in mobilizarea acestora pentru masurarea rezultatelor obtinute prin proiectele lor pe internet.
Internetics este un proiect al Millenium Communications, companie care a fost infiintata in anul 1998, ca o agentie de PR. In prezent, Millenium are trei divizii separate: PR, BTL si proiecte proprii - Internetics, AdPrint, Gala Societatii Civile.