INTUITEXT, liderul şi formatorul pieţei de soluţii moderne de instruire, anunţă lansarea unui nou produs: "Geografika - România Interactivă". Este primul software educaţional care permite studiul geografiei României într-o manieră interactivă, folosind hărţi dinamice, jocuri şi teste.
Elevii de toate vârstele, dar şi adulţii, au la dispoziţie în premieră un ghid interactiv al României ce cuprinde peste 40 de hărţi cu diferite nivele de detaliere care-i încurajează să călătorească imaginar în cele mai îndepărtate colţuri ale ţării, să exploreze cele mai primejdioase vârfuri montane şi să afle legendele ascunse ale locurilor.
Produsul a fost creat la cerinţa elevilor şi părinţilor, de către INTUITEXT, împreună cu profesori reputaţi şi psihopedagogi cu experienţă, special pentru a putea fi utilizat cu succes atât la clasă, cât şi acasă. Pentru elevii care se pregătesc pentru Testele Naţionale sau Bacalaureat, Geografika - România Interactivă le rezervă o surpriză plăcută: nu mai trebuie să memoreze pe de rost date şi cifre, acum pot să descopere şi să asimileze aceste cunoştinţe într-o manieră agreabilă şi rapidă. Modulul de tip Teste Naţionale, quiz-urile şi puzzle-urile contra cronometru ajută la fixarea cunoştinţelor.
O mare provocare pentru elevi era reprezentată de subiectele de sinteză, în care li se cerea sa caracterizeze o unitate de relief avand în vedere mai multe elemente geografice sau să compare două zone diferite. Geografika aduce o funcţie inovatoare de suprapunere a diferitelor hărţi ( de exemplu: relief, precipitaţii şi fauna şi flora) şi un modul special de comparare a zonelor de relief sau administrative.
Secţiunea "Ştiaţi că..." aduce în premieră legende, poveşti şi imagini inedite din România reală, în plus elevii putând să adauge propriile experienţe prin "fixarea" lor cu ajutorul unei piuneze pe hartă.
"În acest moment, toţi cei care vor să descopere geografia şi mai ales cei care dau examene la această disciplină au în premieră, prin Geografika- România Interactivă, un suport facil şi intuitiv. Estimăm vânzări ale produsului de peste 20.000 de exemplare până la sfârşitul anului. În tradiţia INTUITEXT, vom continua să lansăm produse iubite de elevi pentru atractivitatea lor şi recomandate de profesori pentru eficienţa lor", a declarat Sorin Guleac, Director Comercial Intuitext Educaţional.
Geografika - România Interactivă a fost prezentat în avanpremieră în faţa a peste 200 de profesori de geografie din Bucureşti, care au apreciat în special faptul că este foarte atractiv pentru elevi, care se implică imediat, uşor de folosit şi extrem de eficient în predare şi recapitulare. Pe bună dreptate, elevii au spus: "Geografia este materia mea favorită la examen!"
Date suplimentare despre produs, impresiile profesorilor şi demo-ul pot fi accesate pe www.intuitext.ro
Despre INTUITEXT, Grupul Softwin
INTUITEXT, divizia de soluţii de eLearning a grupului Softwin, este liderul pieţei româneşti de software educaţional şi unul dintre cei mai inovatori jucători de pe piaţa mondială. Este singura companie din afara Marii Britanii acceptată la proiectul gigant BBC de creare de software educaţional inovativ, care să ridice nivelul competitivităţii învăţământului din această ţară. INTUITEXT oferă pentru piaţa românească 12 titluri diferite ce acoperă 5 materii (Fizică, Matematică, Chimie, Biologie, Geografie). Lor li se adauga un produs unic la nivel mondial: întreaga colecţia de 110 ani a Gazetei Matematice, în format electronic.
Printre iniţiativele de succes INTUITEXT se numără şi lansarea portalurilor www.didactic.ro, vizitat lunar de peste 250.000 de cadre didactice, şi www.olimpiade.ro, singurul portal destinat olimpiadelor şi concursurilor şcolare din România. INTUITEXT este sponsor principal al lotului olimpic de matematică al României.
Contact: Cosmin Mareş, PR Manager, cmares@softwin.ro, 0721/208 421, 021/233