Ioana Gorgăneanu a preluat funcţia de Head of Marketing and Communication Mastercard pentru România, Croaţia, Israel şi ţările din regiunea Balcanilor, poziţie din care coordonează operaţiunile de marketing ale companiei din 10 pieţe: Croatia, România, Israel, Bulgaria, Serbia, Bosnia, Muntenegru, Macedonia de Nord, Albania, Kosovo, conform unui comunicat de presă.
"În urmă cu 17 ani mă alăturam Mastercard, ca Marketing Manager pentru România şi Bulgaria şi, încă de la început, am rezonat puternic cu misiunea companiei de a construi o lume incluzivă financiar, cu un nivel ridicat de educaţie financiară, unde tehnologia asigură mijloacele prin care oamenii au încredere că plătesc în siguranţă, oricând şi oriunde. La fel de important a fost şi că toate acţiunile noastre au fost ghidate mereu de principiul "doing good". Şi, nu de puţine ori, toţi aceşti factori s-au îmbinat, iar Mastercard a adus pe piaţă iniţiative în premieră şi inovaţii care au conectat consumatori, companii şi autorităţi şi au contribuit la un viitor mai bun. Am norocul să lucrez alături de o echipă extraordinară şi de parteneri cu viziune şi, din fericire, fac parte dintr-un mediu care mă provoacă să fiu mai bună în fiecare zi. Sunt recunoscătoare şi încântată de acest nou capitol", a declarat Ioana Gorgăneanu, Head of Marketing and Communication, Mastercard România, Croaţia, Israel şi ţările din regiunea Balcanilor.
"De-a lungul timpului, Ioana a arătat profesionalism şi calităţi remarcabile de leadership, grijă faţă de echipă, devotament şi idei valoroase, în linie cu viziunea Mastercard, care au contribuit semnificativ la succesul companiei. Noul rol, care extinde şi mai mult atribuţiile sale regionale, vine ca un pas firesc, în urma rezultatelor excepţionale obţinute şi a expertizei sale valoroase. Sunt sigur că activitatea sa va continua să fie un catalizator pentru dezvoltarea businessului şi avansul plăţilor digitale", a declarat Cosmin Vladimirescu, Country Manager Mastercard România şi Croaţia.
Ioana are o experienţă amplă ca specialist în marketing în domeniul financiar şi al tehnologiei, precum şi în domeniul comunicării B2B, B2C şi B2B2C. Din rolul actual, coordonează iniţiativele Mastercard la nivel local şi regional, construite în linie cu viziunea companiei, care îmbină valori precum o lume dincolo de cash, incluziune şi educaţie financiară, inovaţie, plăţi digitale sigure şi interconectivitate. Ioana coordonează şi activitatea de comunicare a proiectelor prin care compania se implică activ în comunitate.