JAVIER GARCIA DEL VALLE, HAPPY TOUR:  "Manifestaţiile din România au dus la pierderea unor ani de muncă pentru îmbunătăţirea imaginii ţării"

ADELINA TOADER
Ziarul BURSA #Companii #Turism / 7 martie 2017

"Manifestaţiile din România au dus la pierderea unor ani de muncă pentru îmbunătăţirea imaginii ţării"

Happy Tour Group a înregistrat, în 2016, vânzări de aproximativ 50 de milioane de euro

Cea mai cerută destinaţie în 2016 a fost Spania, urmată de România, Grecia, Turcia, Italia, Germania, Statele Unite

Imaginea ţării noastre a fost afectată de manifestaţiile care au avut loc în ţară, potrivit CEO-lui Happy Tour Group, Javier Garcia del Valle. În opinia domniei sale, felul în care au fost prezentate protestele legate de abrogarea Ordonanţei 13 în străinătate au afectat imaginea ţării noastre.

Javier Garcia del Valle a declarat: "Ianuarie-februarie nu sunt luni cheie pentru turism, astfel că nu putem vorbi de turişti pierduţi, ci de o pierdere a unor ani de muncă pentru îmbunătăţirea imaginii ţării".

Happy Tour Group a înregistrat, în 2016, vânzări de aproximativ 50 de milioane de euro, în creştere cu aproximativ 10% faţă de 2015, datorită avansului luat de segmentul de business travel, de creşterea turismul intern, dar şi de preluarea ca turoperator a destinaţiei Disneyland, conform datelor companiei.

În ceea ce priveşte portofoliul de clienţi corporate, Happy Tour a înregistrat anul trecut o creştere cu peste 10% faţă de finalul anului precedent, noii parteneri activând în domenii precum bancar, auto, agricultură.

Javier Garcia del Valle, CEO al grupului, a declarat: "Happy Tour îşi păstrează trendul de creştere înregistrat în ultimii ani, respectiv strategia de dezvoltare la nivel internaţional, în 2016 deschizând un birou la Istanbul, al treilea după Bucureşti şi Sofia. Atât în 2016, cât şi anul acesta, ne concentrăm pe dezvoltarea companiei".

Anul 2016 s-a remarcat prin creşterea cu 40% a turismului intern, clienţii Happy Tour preferând destinaţii din România pentru organizarea de team-buildinguri şi petreceri de companie. Pe zona de leisure, s-au înregistrat creşteri pentru litoral, Bucovina şi staţiunile balneare. Trendul pozitiv pentru aceste destinaţii s-a menţinut şi la începutul acestui an, observându-se şi o creştere a plăţilor cu vouchere de vacanţă, potrivit agenţiei.

CEO-ul Grupului a precizat: "Voucherele de vacanţă au fost o măsură pentru stimularea turismului intern şi se vede acest lucru în creşterea volumului de vânzări şi cererea pentru vacanţe în România. În 2017, ne aşteptăm la o dublare a volumului de vânzări cu vouchere de vacanţă şi o creştere a cererii pentru vacanţe interne de 25% faţă de volumul de 1,4 milioane de euro înregistrat în 2016".

Javier Garcia del Valle a mai adăugat că România are tot ce îi trebuie pentru a se dezvolta din punct de vedere turistic. Ţara noastră se bucură de mare, Deltă, munte, monumente, castele, Bucovina, de toate.

"Nu ştiu câte ţări au atâtea obiective turistice câte are România", a mai adăugat CEO-ul.

Cea mai cerută destinaţie în 2016 a fost Spania, urmată de România, Grecia, Turcia, Italia, Germania, Statele Unite. Turiştii Happy Tour au preferat hoteluri de patru şi cinci stele, la pachete cu valori medii de 800 de euro/adult în Spania, 600 de euro/adult în Grecia, 600 de euro/adult în Turcia.

Spania continuă să fie în topul preferinţelor turiştilor şi în 2017, în primele luni ale anului fiind rezervate cu 10% mai multe pachete, în perioada de Early Booking, faţă de perioada similară din 2016.

Din toamna anului trecut, de când Happy Tour a devenit turoperator exclusiv pe România al Disneyland Paris, cererea familiilor cu copii pentru astfel de vacanţe a crescut cu 150%, produsul fiind unul dintre cele mai vândute din oferta companiei. La nivel de 2016, pachetul mediu achiziţionat pentru Disneyland a fost de 1.500 de euro, acesta reprezentând vacanţa pentru doi adulţi şi un copil, la un hotel de trei-patru stele în parc, trei nopţi de cazare, demipensiune, patru zile de intrare în parc, bilete avion.

Pentru anul acesta, compania speră la o creştere de două cifre, de 10-15%, faţă de 2016.

Happy Tour/FCM Travel Solutions este deţinută de fondul de investiţii GED Capital şi parte din Happy Tour Group, cu o reţea de 83 de agenţii proprii şi asociate, numărând 94 de puncte de vânzare, în 52 de oraşe din România, Turcia, Bulgaria şi Republica Moldova.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9764
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7176
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3172
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9544
Gram de aur (XAU)Gram de aur393.2836

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
gustulitaliei.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb