Promoţia Pepsi "Trăieşte fotbalul adevărat" iţi ofera şansa unică de a petrece trei zile în cantonamentul echipei Chelsea FC!
Pepsi îţi oferă şansa de a trăi o experienţă fotbalistică unică! În această vară bea Pepsi şi câştigă o excursie în lumea fotbalului adevarat. Destinaţie finală - Chelsea FC, câştigătoarea cupei FA şi a cupei Ligii în 2007!
Cumpără produsele participante la promoţia "Trăieşte fotbalul adevărat" până în data de 8 iulie şi te poţi număra printre câştigători. Şansele de câştig sunt multiple: excursii la Chelsea FC, console de joc Sony PSP şi tricouri unice Pepsi Football.
"În acest an, platforma de fotbal Pepsi se bazează pe conceptul Show us how you football. Am vrut să transferăm acest concept în realitate şi să oferim consumatorilor şansa de a ne arăta stilul lor de a juca fotbal. Având în vedere că majoritatea consumatorilor Pepsi sunt pasionaţi de lumea digitală, am folosit in principal mediul online ca si mijloc de implicare si interactiune. Răspunsul consumatorilor a fost foarte bun încă din primele zile ale campaniei, peste 1500 de persoane jucând zilnic fotbal pe site-ul www.Pepsi.ro", afirmă Dan Enache, Account Director Colas, Graffiti BBDO.
Consumatorii pot intra în concurs cumpârand un produs Pepsi participant la promoţie (Pepsi Regular, Pepsi Max, Pepsi Light, Pepsi Twist sau Pepsi Twist Light). Pe baza codului de sub capac, consumatorii se pot loga pe http://www.pepsi.ro/fotbaladevarat/, unde intră într-un joc în care îşi vor demonstra abilităţile de fotbalişti. Cei care înscriu un gol din trei încercări intră în tragerea la sorţi pentru o consolă de jocuri Sony PlayStation Portable. Restul de premii se castiga instant.
"Pepsi caută permanent noi modalităţi de a aduce iubitorii fotbalului mai aproape de jucătorii din echipa Pepsi. Promoţia "Trăieşte fotbalul adevărat" îşi propune acest lucru atât prin intermediul campaniei online, cât si prin intermediul premiilor oferite prin sansele de castig existente sub fiecare capac in campanie. 4 participanti vor avea sansa sa mearga la Londra, în cantonamentul celor de ChelseaFC, unde se vor antrena şi vor juca fotbal alături de vedete ale fotbalului mondial", declară Călin Clej, CSD Marketing Manager PepsiCo Romania.
Campania permite fanilor fotbalului nu doar să aibă o nouă perspectivă asupra jucătorilor favoriţi care fac parte din echipa Pepsi, ci să isi creeze propria lor experienţă fotbalistică Pepsi. Anul acesta Pepsi si-a prezentat noua echipa de super vedete din care fac parte David Beckham, Ronaldinho, Frank Lampard, Thierry Henry, Cesc Fabregas şi Lionel Messi. Acestia au jucat in sport TV "Shuffle" si au participat activ la dezvoltarea ambalajelor sticlelor de Pepsi. Astfel ambalajele produselor participante la promotia "Trăieşte fotbalul adevărat" au fost realizate dupa cum urmeaza de: Beckham si Henry (Pepsi Regular), Lampard (Pepsi Max), Fabregas (Pepsi Light), Ronaldinho si Messi (Pepsi Twist & Twist Light).
Pepsi are o îndelungată tradiţie legată de fotbal, stabilind de-a lungul timpului parteneriate cu cele mai mari nume din sportul rege. În echipa Pepsi au jucat sau mai joacă superjucatori precum: David Beckham, Roberto Carlos, Raul Gonzales, Rivaldo, Juan Veron, Ronaldinho, Lampard, Francesco Totti.
Produsele PEPSI sunt marca inregistrata a PepsiCo, Inc. Acestea fac parte din cea mai extinsa gama de produse de tip Cola din România, reunite sub marca PEPSI-COLA (Pepsi, Pepsi Max, Pepsi Light, Pepsi Twist Lemon, Pepsi Twist Light Lemon si Pepsi X).
Sistemul Pepsi in România este format din imbuteliatorul autorizat Quadrant Amroq Beverages S.A. membru al Pepsi Americas, care produce si distribuie produsele PepsiCo sub licenta si din biroul local al PepsiCo International, reprezentantul PepsiCo (detinator al marcilor).