LCP Systems - un cunoscut distribuitor de PDA-uri, smartphone-uri, GPS-uri şi soluţii logistice din Europa Centrală şi de Est - lansează la Bucureşti cele mai noi dispozitive Mio.
La numai 6 luni de la intrarea pe piaţa din România, LCP Systems a organizat o conferinţă de presă având ca obiectiv lansarea şi prezentarea celor mai noi dispozitive din portofoliu. Conferinţa a debutat cu prezentările susţinute de către reprezentanţii oficiali ai companiei: Nicoleta Bitire - PR & Marketing Assistant şi Baranyai Gabor - Sales Export Manager. În partea a doua a evenimentului invitaţii au avut ocazia de a testa noile tehnologii propuse de Mio, vedetele conferinţei fiind noul Mio Digi Walker H610 şi Mio Digi Walker C250
Mio Digi Walker H610 este un dispozitiv compact, plăcut, ce combină cea mai nouă tehnologie de navigare prin satelit cu un vizualizator de imagini, locuri, player MP3 şi clipuri video. Pe lângă programul de bază de navigare, H610 are preinstalat WordMate care oferă informaţii despre starea vremii oraşului de destinaţie, verifică schimbul valutar, măsurile hainelor şi chiar poţi să iţi faci o listă cu cele de trebuinţă pentru călătorie. Pe lângă extraordinarele performanţe de navigare H610 este dotat cu 1 GB spaţiu de stocare pentru melodii, poze sau clipuri video. H610 este însoţitorul de drum perfect deoarece dispozitivul are preinstalat soft-ul MioMap v.3 ce conţine hărţile pentru 16 ţări europene (inclusiv harta României) şi peste 1 milion de puncte de interes furnizate de Tele Atlas.
H610 va avea preţul de 369euro şi este disponibil în magazine de la jumătatea lunii februarie. Accesoriile incluse sunt: un încărcător de cameră, un încărcător de maşină, cablu USB, husă, 2 feţe interschimbabile, şnur de purtat la gât şi la mână şi pentru cei care îl vor folosi în maşină, un dispozitiv de fixat pe parbriz.
În septembrie 2006, H610 a câştigat premiul "International Design" de la iF Design China.
iF Design China este una dintre cele mai mari competiţii de design, unde se reunesc produse de informare globală din toată lumea pentru a demonstra calităţile lor la cele mai înalte standarde. Pe lângă design-ul de fabricaţie, mai sunt luate în considerare modul şi uşurinţa în utilizare. Produsele câştigătoare stabilesc un standard prin modul de prezentare şi prin funcţionalitatea avansată.
MIO Digi Walker C250
Dacă doriţi un sistem de navigare prin satelit performant şi simplu de utilizat, atunci Mio C250 este perfect. Cea mai nouă tehnologie, hărţi actualizate şi o recepţie excepţională sunt incluse într-un dispozitiv simplu ce vă dirijează acolo unde doriţi, cât mai repede posibil. Ecran performant, calcularea celei mai rapide rute, suport TMC şi suport pentru camere de monitorizare a traficului sunt doar câteva dintre noutăţile aduse de MioMap v3. Mio C250 foloseşte hărţile Tele Atlas (ale unei regiuni şi a şoselelor principale din Europa) ce sunt preinstalate în memoria internă. Un ecran tactil şi clar de 2.7" împreună cu alte funcţii uşor de utilizat fac din C250 un dispozitiv facil de utilizat şi urmărit.
Mio este o marcă de vârf în domeniul tehnologiei mobile, recunoscută la nivel global. Brandul Mio se sprijină pe 5 ani de experienţă în domeniu. LCP Systems este distribuitorul principal pentru România şi conferă un plus de valoare prin implementarea unui sistem de distribuţie operativ ce include şi suport direct pentru toate produsele.
Mio Technology dezvoltă şi distribuie produse pentru ca utilizatorul să aibă acces şi să beneficieze de cele mai noi tehnologii atât în viaţa personală cât şi în cea profesională. Compania a fost înfiinţată în mai 2002 şi a operat pe pieţele din Taiwan, China, Belgia, SUA, Japonia şi Coreea de Sud. Intrarea pe piaţa europeană s-a realizat în octombrie 2003, distribuţia propriu-zisă în ianuarie 2004. În prezent produsele se găsesc în toată Europa, atât prin linii de distribuţie specializate cât şi on-line.
Gama de produse Mio include astăzi dispozitive personale de navigare, PDA-uri, telefoane PDA cu GPS, telefoane inteligente şi navigare DMB (Digital Media Broadcasting - disponibil doar în Coreea) şi sunt proiectate pentru a da libertate utilizatorilor şi pentru a beneficia de "revoluţia" tehnologică în materie de călătorii, distracţii, informare şi servicii profesionale.
Conform analizei Canalys - Q2 2006, Mio Tehnology a realizat o creştere semnificativă de 48% (comparativ cu anul 2005) pe piaţa sistemelor mobile de navigaţie cu GPS, poziţionânadu-se astfel pe locul trei din regiunea EMEA (Europa, Orientul Mijliciu şi Africa).
De asemenea, compania deţine locul 2 în vânzări de dispozitive mobile în spaţiul EMEA cu o cotă de piaţă de 12,5 %, în creştere cu 3,4% faţă de aceeaşi perioadă a anului 2005. În prezent, compania are un număr de 1.500 angajaţi în toată lumea.
Portofoliul LCP Systems este completat de alte branduri internaţionale de notorietate precum HTC, Covertec, Keomo sau Leadtek. Activitatea de distribuţie a companiei este susţinută de parteneriate strategice cu cele mai importante magazine de produse electronice şi IT precum: Flamingo, Media Galaxy, Domo, Metro, Germanos.
LCP Systems
LCP Systems a fost fondată în 2003 de două persoane fizice din Ungaria. La început compania a comercializat PDA-uri şi sisteme logistice, iar ulterior portofoliul de produse s-a extins cu Smartphone-uri, accesorii mobile, sisteme de coduri de bare şi pentru navigare. În 2005 LCP Systems şi-a deschis biroul din Bratislava. În prezent compania are 26 de angajaţi şi acoperă toată Europa Centrală şi de Est. Compania a câştigat o cota de 70% din piaţa PDA-urilor şi Smartphone-urilor în Ungaria. Brand-urile internaţionale distribuite prin LCP Systems sunt: Mio (PDA-uri, Smartphone-uri şi sisteme de navigare), HTC (PDA-uri, Smartphone-uri), Covertec (cabluri, încărcătoare şi genţi), Leadtek (dispozitive GPS), Symbol (tehnologie pentru sisteme de coduri de bare), Cypherlab (tehnologie pentru sisteme de coduri de bare).
LCP Systems a intrat pe piaţa din România în septembrie 2006 iar principalul obiectiv este implementarea unui sistem de distribuţie operativ, şi mai mult, să ofere suport direct pentru produsele distribuite de companie. Scopul principal pentru 2007 este să devină unul dintre cei mai importanţi distribuitori de PDA-uri, Smartphone-uri şi dispozitive GPS; cu o cotă de piaţă de peste 60%.