Livrarea a avut loc chiar înaintea începerii numărătorii inverse a celor 500 de zile rămase până la deschiderea evenimentului. Sute de PC-uri, servere şi imprimante de birou "Lenovo" participă la pregătirea pentru testele de fiabilitate.
"Lenovo" anunţă că a finalizat a doua dintre cele trei livrări importante de echipament IT destinat Jocurilor Olimpice de la Beijing din 2008. Această a doua tranşă de echipament cuprinde aproape 700 de bucăţi de echipament hardware, incluzând notebook-uri, desktop-uri, imprimante de birou, monitoare şi servere. Acestea au fost livrate Centrului de Teste pentru Integrare al Comitetului Organizatoric Beijing pentru Ediţia a XXIX-a a Jocurilor Olimpice (BOCOG).
Aproximativ 30 de membri ai personalului "Lenovo" lucrează în prezent pe suprafaţa de 800 metri pătraţi a Laboratorul de Integrare din centrul Beijing-ului, colaborând cu diverşi parteneri şi configurând echipamentele ce vor fi utilizate pentru evenimentele-test. Acestea vor începe în iulie 2007 şi se vor finaliza cu numai câteva săptămâni înainte de începerea Jocurilor, pe data de 8 august 2008.
"Lenovo", al treilea producător mondial de computere la nivel global, este furnizor exclusiv de echipamente pentru Jocurile Olimpice de la Beijing din 2008. Practic fiecare aspect legat de administrarea Jocurilor, de la adunarea şi stocarea datelor referitoare la participanţi, până la afişarea scorurilor şi organizarea tuturor activităţilor BOCOG, se va face cu echipament furnizat de "Lenovo".
Înainte de începerea numărătorii inverse a celor 500 de zile rămase până la începerea Jocurilor de la Beijing, "Lenovo" furnizase deja aproximativ 300 de servere, 800 de desktop-uri, 800 de monitoare, 50 de imprimante de birou şi 70 de notebook-uri. La data începerii Jocurilor, "Lenovo" va avea deja livrate peste 14.000 de echipamente IT, pentru susţinerea celor 56 de locaţii din şapte oraşe, inclusiv 39 de locaţii competiţionale şi 17 centre de date şi centre BOCOG.
"După finalizarea ultimei livrări de echipament IT, "Lenovo" va derula teste în Laboratorul de Integrare. În prezent echipamentele sunt pregătite pentru proba de anduranţă a testelor, ce va ţine aproape un an. Această perioadă depăşeşte cu mult perioada de testare a echipamentelor implicate în proiectele obişnuite de orice altă natură", a declarat Directorul pentru Tehnologie şi Sponsorizare Olimpică al "Lenovo", Leon Xie. "Obiectivul celor 42 de teste ce vor avea loc nu este să demonstreze cât suntem de buni, ci să descopere posibilele probleme ce pot apărea în desfăşurarea jocurilor. Evenimentele-test ne vor arăta ce merge bine şi ce nu, dar şi modul în care echipele noastre de asistenţă reuşesc să se coordoneze şi să coopereze cu echipele de asistenţă ale celorlalţi sponsori."
Testarea intensivă a echipamentelor IT este vitală, deoarece implementarea sistemului tehnologic complex al Jocurilor Olimpice va avea practic loc "peste noapte". Un mare număr de aplicaţii vor rula pe echipamente "Lenovo", inclusiv Sistemele de Administrare a Jocurilor - (Game Management Systems), listele de personal şi de programare a evenimentelor, sistemul de acreditare, de transport, sistemul de monitorizare a înscrierilor şi calificărilor; timpii sau punctajul obţinut; sistemul de emitere a biletelor; "Lenovo" Internet Lounges (Sălile "Lenovo" pentru Internet) din Satul Olimpic şi multe altele.
"Suntem încântaţi că "Lenovo" a reuşit să coordoneze livrarea unui număr atât de mare de produse către Centrul de Teste pentru Integrare, la timp şi cu o eficienţă impecabilă", a declarat Yichun Yang, Director al Departamentului Tehnologic al BOCOG. "Multe dintre aplicaţiile critice utilizate pentru a administra Jocurile şi activitatea BOCOG depind de hardware-ul "Lenovo", iar importanţa echipamentelor IT furnizate de "Lenovo" pentru Jocurile Olimpice Beijing 2008 nu poate fi exagerată. Suntem încântaţi că am avut un start foarte bun în Laboratorul de Integrare, unde pregătim echipamentele pentru evenimentele-test care se apropie", a adăugat Yichun Yang.
Jocurile Olimpice Beijing 2008 întrec toate ediţiile anterioare ale Jocurilor în ceea ce priveşte amploarea organizării evenimentelor. Pentru Jocurile Olimpice de Iarnă de la Torino din 2006, "Lenovo" a folosit doar aproximativ o treime din echipamentele şi tehnicienii asiguraţi pentru Jocurile Olimpice de la Beijing. Până în august 2008, numărul tehnicienilor şi al personalului de asistenţă trimişi de "Lenovo" pe teren va depăşi 400 de persoane.
• Iniţiative de popularizare "Lenovo" în vederea Jocurilor Olimpice
Odată cu începerea numărătorii inverse de 500 de zile, "Lenovo" lansează o campanie de advertising şi marketing pe întreg teritoriul Chinei, urmărind să consolideze o dată în plus legătura dintre Jocurile Olimpice şi brand-ul "Lenovo".
Începând de astăzi, în fiecare zi până la începerea Jocurilor Olimpice, "Lenovo" va oferi telespectatorilor postului China Central Television (CCTV), la ore de maximă audienţă, o serie de spoturi publicitare care subliniază implicarea "Lenovo" în Jocurile Olimpice. Opt seturi de reclame legate de diverse aspecte ale Jocurilor Olimpice, cum ar fi pregătirea locaţiilor, ceremoniile de deschidere sau evenimentele-test, vor încuraja publicul să îşi dezvolte potenţialul şi să exploreze noi lumi, dar şi să stabilească legătura cu campania de susţinere a brandului "Lenovo" - "New World, New Thinking" (O lume nouă, o gândire nouă).
În fiecare seară, CCTV 1 va difuza, înainte de principalul buletin de ştiri al zilei, un spot sponsorizat de "Lenovo", ce le va reaminti telespectatorilor câte zile mai rămân până la începerea Jocurilor. Fiecare spot va fi urmat de o reclamă "Lenovo". Spoturile publicitare vor fi difuzate şi la alte ore pe parcursul zilei, pe canalul CCTV 5, cel mai urmărit canal de sport al ţării.
"Aceste materiale vor anunţa cetăţenii Chinei că a început numărătoarea inversă pentru deschiderea Jocurilor Olimpice şi că "Lenovo" va fi alături de ei pe întreg parcursul evenimentului, pentru a le oferi o experienţă unică, memorabilă," a spus Alice Li, Vicepreşedinte, Olympic Marketing, "Lenovo". "Am lucrat şi lucrăm la planurile de derulare a campaniilor de marketing la nivel global, pe măsură ce ne apropiem de începerea Jocurilor, dar şi la pregătirea proiectelor din teren legate de Jocurile Olimpice, cum ar fi de exemplu Sălile de Internet, standurile de prezentare, sau evenimentele de întâmpinare", a adăugat Alice Li.
Cu sedii în Statele Unite şi la Beijing, "Lenovo" este al treilea mare producător de computere la nivel mondial şi furnizor exclusiv de echipament IT pentru Jocurile Olimpice de la Beijing din 2008. "Lenovo" a devenit sponsor mondial al Jocurilor Olimpice în 2004, fiind prima companie de origine chineză din cadrul programului Olympic TOP, care are 12 membri.
"Amploarea luată de evenimentul începerii numărătorii inverse arată clar gradul de implicare a companiei în anularea "diferenţei digitale" de pe teritoriul Chinei, generând în acelaşi timp o puternică mândrie naţională faţă de rolul Chinei ca gazdă a Jocurilor Olimpice din 2008," a declarat Greg Paull, fondatorul firmei de analiză R3 din Beijing. "În eforturile sale recente de marketing, "Lenovo" a demonstrat că este deschis să abordeze proiecte extrem de solicitante. Mă îndoiesc că multe companii din China ar fi putut realiza un proiect atât de ambiţios."
• Despre "Lenovo"
"Lenovo" este dedicat realizării celor mai bune PC-uri din lume. Modelul de afaceri al "Lenovo" se bazează pe inovaţie, eficienţă operaţională şi satisfacţia clienţilor, concentrându-se şi asupra investiţiilor pe pieţele emergente. Formată în urma achiziţionării de către "Lenovo" Group a fostei Divizii de Personal Computing a IBM, compania dezvoltă, creează şi lansează pe piaţa mondială produse şi servicii de tehnologie fiabile, de înaltă calitate, sigure şi uşor de utilizat. "Lenovo" deţine importante centre de cercetare în Yamato - Japonia; Beijing, Shanghai şi Shenzhen - China; Raleigh - Carolina de Nord.