• Design-ul solid a asigurat notebook-urilor ThinkPad dominaţia din punctul de vedere al fiabilităţii hardware timp de opt trimestre consecutiv
Lenovo a anunţat că brandul său de notebook-uri Lenovo ThinkPad a atins, în cel de-al patrulea trimestru al anului 2006, un nivel excelent de popularitate în rândul utilizatorilor, care au fost pe deplin mulţumiţi de acest produs. Anunţul se bazează pe cel mai recent studiu realizat de Technology Business Research (TBR) - "Studiu privind Comportamentul de Achiziţionare a Echipamentelor IT la Nivel Corporativ şi Gradul de Satisfacţie a Clienţilor pentru Piaţa Notebook-urilor." Studiul mai arată că Lenovo a obţinut rezultate semnificative în ultimul trimestru al lui 2006 comparativ cu veniturile celor mai importanţi competitori ai săi.
În ultimul trimestru al anului trecut, notebook-urile Lenovo ThinkPad s-au bucurat de o recunoaştere a publicului mult mai ridicată comparativ cu cei mai apropiaţi competitori, fiind brandul cel mai des evidenţiat faţă de celelalte existente pe piaţă. Raportul TBR arată că percepţia utilizatorilor cu privire la avantajele oferite de notebook-urile ThinkPad s-a îmbunătăţit constant în ultimul an, contribuind la consolidarea poziţiei de lider de piaţă a Lenovo.
Pentru al optulea trimestru consecutiv, Lenovo a dominat din punctul de vedere al fiabilităţii hardware, confirmând astfel reputaţia solidă a notebook-urilor ThinkPad ca dispozitive durabile şi cu un design excepţional. Remarcând îmbunătăţirile înregistrate în anumite privinţe comparativ cu trimestrul anterior, TBR a recunoscut progresele substanţiale înregistrate de Lenovo în ceea ce priveşte suportul oferit în derularea afacerilor, timpul redus necesar eventualelor reparaţii şi nivelul general de satisfacţie a clienţilor.
"Lenovo a fost cu adevărat la înălţimea celor mai exigente cerinţe ale utilizatorilor," a declarat Jon Lindy, Preşedinte al TBR. "Considerăm că Lenovo trebuie să continue să pună accentul pe inovaţie ca element prioritar al strategiei sale de a-şi consolida reputaţia în cadrul industriei de gen."
Raportul TBR a mai demonstrat că Lenovo a fost singurul producător de PC-uri analizat în acest raport, care şi-a menţinut poziţia solidă din punctul de vedere al fiabilităţii, pe o perioadă de timp îndelungată.
De asemenea, raportul TBR a evidenţiat reputaţia Lenovo pentru calitatea design-ului şi fiabilitatea de înaltă clasă a produselor sale. Lenovo şi-a menţinut avantajul competitiv al design-ului produselor şi şi-a extins statutul de lider din acest punct de vedere, de-a lungul ultimelor trei perioade de raportare. Exemple de produse Lenovo cu design inovator sunt: cadrul de protecţie mobil Lenovo Roll Cage şi Active Protection System - tehnologii care absorb şocurile şi protejează structura şi componentele interne ale notebook-ului.
Lenovo Roll Cage, o carcasă din aliaj de magneziu ce reduce şocurile asupra componentelor interne, atunci când notebook-ul este accidental scăpat din mână. Componentele interioare, inclusiv hard disk-ul, sunt montate în mod unitar în interiorul acestui cadru de magneziu, care formează o "carapace" de protecţie mai eficientă decât carcasele tradiţionale, fără a afecta uşurinţa de utilizare a notebook-ului. În combinaţie cu Active Protection System, parte a seriei de aplicaţii ThinkVantage Technologies, carcasa Lenovo Roll Cage oferă o soluţie eficientă de protecţie împotriva şocurilor.
Folosind un senzor de mişcare integrat, configurabil de către utilizator, Active Protection System protejează precum un air-bag datele, monitorizând în permanenţă notebook-ul şi oprind temporar hard disk-ul, pentru a evita distrugerea acestuia în momentul în care computerului este scăpat pe jos. Astfel, nivelul de protecţie împotriva şocurilor fizice este de până la patru ori mai ridicat faţă de sistemele ce nu includ această caracteristică. În plus, tehnologia ThinkPad HDD Shock Absorber oferă protecţie împotriva şocurilor care s-ar putea produce când notebook-ul este utilizat pe o suprafaţă dură, asigurând astfel un nivel de protecţie cu 30% mai ridicat decât cel oferit de simpla carcasă a sistemului.
"Nivelul nostru de performanţă, evidenţiat în raportul trimestrial TBR, reprezintă o dovadă puternică a capacităţii de a oferi utilizatorilor noştri cele mai bune produse şi servicii," a declarat Christopher Askew, Senior Vice President, Customer Service, Lenovo. "Echipa noastră depune în permanenţă eforturi pentru a produce cele mai bine realizate PC-uri din lume, cu cel mai bun design."
Studiul TBR este un raport trimestrial bazat pe date colectate timp de şase luni, în perioada iulie - decembrie 2006. Publicul său ţintă este alcătuit din marile companii din Statele Unite şi Canada, care intenţionează să achiziţioneze cel puţin 100 de notebook-uri în anul 2007. Printre producătorii de PC-uri incluşi în acest studiu se numără: Lenovo, Dell, HP, Toshiba şi Gateway.
Despre Lenovo
Lenovo este o companie dedicată producerii celor mai bine realizate computere personale din lume. Modelul de business al Lenovo se bazează pe inovaţie, eficienţă operaţională şi satisfacţie a clienţilor, precum şi pe concentrarea companiei asupra investiţiilor realizate pe pieţele emergente. Fiind formată în urma achiziţionării de către Lenovo Group a fostei Divizii de Personal Computing a IBM, compania dezvoltă, produce şi lansează pe piaţă produse şi servicii de tehnologie fiabile, de înaltă calitate, sigure şi uşor de utilizat. Lenovo deţine centre de cercetare importante în Yamato, Japonia; Beijing, Shanghai şi Shenzhen, China; şi Raleigh, Carolina de Nord.