LG Electronics are ca obiectiv realizarea unor vânzări de 100.000 de miliarde de woni (77 de miliarde de dolari) până în 2030 şi plănuieşte investiţii de aproximativ 50.000 de miliarde de woni (38 de miliarde de dolari), transmite Reuters.
Compania intenţionează să devină o companie mondială de top 10 în sectorul componentelor auto, ceea ce înseamnă o dublare a veniturilor de până la 20.000 de miliarde de woni până în 2030 şi consolidarea în acelaşi timp a platformelor de servicii pentru afacerile sale de electrocasnice şi televizoare, care generează profituri recurente, cum ar fi abonamentele media şi închirieri.
"LG Electronics îşi va transforma portofoliul de afaceri... creşte profiturile prin creşterea pe segmentul business-to-business şi tranziţia către o afacere de servicii. Nu ne vom baza pe succesul nostru trecut în domeniul electrocasnicelor", a declarat CEO-ul William Cho, într-o conferinţă de presă.
LG intenţionează, de asemenea, să intre pe noi pieţe, cum ar fi încărcarea vehiculelor electrice şi asistenţa medicală digitală.
Pentru a-şi atinge obiectivele, LG a spus că va lua în considerare în mod activ creşterea anorganică, cum ar fi joint ventures, fuziuni şi achiziţii.
LG a declarat că urmăreşte o marjă de profit operaţional de 7% până în 2030.
În 2022, LG a raportat vânzări consolidate de aproximativ 65.000 de miliarde de woni, fără afiliata LG Innotek, care produce componente pentru dispozitive, cum ar fi module de cameră pentru smartphone-uri.
LG se aşteaptă ca stocul de comenzi pentru Vehicle Component Solutions, cea mai nouă divizie de afaceri a companiei, în creştere rapidă, să se apropie de venituri de 100.000 de miliarde de câştiguri până la sfârşitul anului, aceste venituri fiind repartizate pe mulţi ani.
Aceasta ar fi o creştere de la peste 80.000 de miliarde de woni (61,72 miliarde de dolari) la sfârşitul lunii martie, potrivit unui raport al eBest Investment & Securities de luni.
Vehicle Component Solutions, care produce şi sisteme de infotainment şi lămpi, a obţinut profit anul trecut şi a raportat vânzări de 2.400 de miliarde de woni în trimestrul ianuarie-martie.
Vineri, LG Electronics a estimat că profitul din exploatare din al doilea trimestru a crescut cu 12,7% faţă de anul anterior, la 892,7 miliarde de woni, al doilea cel mai mare profit obţinu în trimestrul aprilie-iunie de până acum. Singura dată când LG a anunţat un profit mai mare în al doilea trimestru a fost în 2021.