LICITAŢIA CU 85 DE AGENŢII DE PUBLICITATE: Carrefour: Maniera abordată a fost nepotrivită şi a creat confuzie

Elena Deacu
Companii / 5 iunie 2015

Carrefour România afirmă, în privinţa briefingului pentru un pitch de creaţie la care a chemat 85 de agenţii de publicitate, că iniţiativa sa a avut la bază "cele mai bune intenţii", dar că înţelege că "maniera abordată a fost nepotrivită şi a creat confuzie".

"Ca urmare a semnalelor primite din piaţă, vom folosi perioada următoare pentru a reflecta serios asupra demersului nostru şi pentru a ne consulta cu principalele organizaţii care reprezintă industria de comunicare", arată compania franceză, care a cerut totodată scuze agenţiei sale curente, Publicis, "pentru că am pus într-o lumină nefavorabilă ceea ce am realizat până acum împreună cu ea".

Carrefour şi-a exprimat speranţa că industria de comunicare îi va acorda "încrederea că pe viitor vom şti să ne comunicăm mai bine intenţiile".

Pe 27 mai, Carrefour România a invitat la o informare premergătoare unei licitaţii (pitch) de strategie şi creativitate publicitară aproape toate agenţiile de profil din piaţă - 85 de agenţii de publicitate, iar gestul companiei franceze a fost întâmpinat cu un hohot de râs în industria de profil din România. Au existat însă şi reacţii instituţionale virulente, precum cea a Art Directors Club România, asociaţia profesională a oamenilor de creaţie din industria de advertising, care califică gestul Carrefour drept "lipsa crasă de profesionalism".

În răspunsul transmis redacţiei, Carrefour a dat asigurări că iniţiativa sa "a avut la bază cele mai bune intenţii". "Demersul nostru de a strânge la un loc majoritatea agenţiilor de creaţie şi de online din România a avut în vedere anunţarea disponibilităţii Carrefour România de a recepta şi ulterior implementa idei valoroase, inovatoare, relevante pentru consumatorul român", se arată în textul semnat de Jean-Baptiste Dernoncourt, directorul executiv Carrefour România.

"Le mulţumim tuturor reprezentanţilor industriei şi ai organizaţiilor profesionale care şi-au exprimat opinia în legătură cu acest subiect. Cu siguranţă avem de învăţat din această experienţă şi sperăm că industria de comunicare - agenţii, asociaţii, experţi - să ne acorde încrederea că pe viitor vom şti să ne comunicăm mai bine intenţiile", conchide Carrefour România.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9764
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7176
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3172
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9544
Gram de aur (XAU)Gram de aur393.2836

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb